سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

گاهی دلم هوایت را می کند...

مامان پری نازنینم،

گاهی بدجورررررر دلم تنگ لالایی گفتن هایت میشود..



بعدا نوشت:مامان پری نه مادرم است نه مادربزرگم...

۲ ۰
ابراهیم
۱۱ اسفند ۱۱:۱۸
سلام ، خسته نباشید
موضوع قشنگی انتخاب کرده اید ولی کاش در قالب یه شعر عاشقانه می نوشتیش اینجوری خیلی بیشتر می چسپید ، من فقط یه متن کوتاه دیدم
فعالیت من در مورد آموزش کاهش وزن بدون گرسنگی هست و خوشحال میشم که شما و همینطور علاقه مندان به کاهش وزن از سایت بنده نیز دیدن کنند .
این آدرس سایت بنده است http://andamsaz.com/raz-kaheshevazn

پاسخ :

سلام ممنون.
شعر عاشقانه نیاز به وقت و استعداد داره که فک کنم هیچ کدومشو ندارم

ف.م کلانتری
۱۱ اسفند ۱۱:۲۰
کاش هنوز بچه بودیم

پاسخ :

آره واقعا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان