سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

سر بجنبد دل نجنبد این چه سود؟

چقدر از خدا خالی شدم...

چقدر راحت شک به دلم راه میدم...

خدایا یه زمانی بیشتر مراقبم بودی غلط اضافی نکنما...خودت جلومو میگرفتی...یادته که؟

قهری نکنه؟

خداجون میدونم هم به تو بد کردم هم به خودم

میدونم 100 بار گفتم غلط کردم و به ساعت نکشیده شرو کردم باز

ولی اگه تو هم هوامو نداشته باشی که دیگه باید برم بمیرم که...

خدایا نذار به نماز خوندن عادت کنم

نذار به خدایا شکرت گفتن عادت کنم

خدایا به خودت قسم من میخام خوب باشم

همونجوری که تو میخای

خودت فقط میتونی بهم کمک کنی

میبینی منو که؟

صدامو میشنوی دیگه؟

میشه یه چیزی نشونم بدی که مطمئن شم میبینیم؟

میدونم بچه پررو ام.

ولی نشونم بده لطفا



تیتر:مولانا

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان