سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

خواهرزاده شاخ پنداران!

دایی بزرگه: با "میم"( من ینی!) عکس بگیرین به دردتون میخوره!

دایی وسطی:آماده ای دیگه از سازمان سنجش قراره زنگ بزنن بهت؟

دایی بزرگه: میم ، اومدن باهات مصاحبه کنن اسم منم حتما بیارا!(صدای قهقهه!)

من:بله حتما.میگم به یاری خداون منان و دایی...

و این خزعولات شاخ و برگ دار می شود...

خدایا اینارو خودت توجیه کن!من که نتونستم با کلی عدد و رقم و رتبه و تراز توجیشون کنم

فقط دایی کوچیکه رو عشقه که روی هر چی کووالاس سفید کرده


+این Frozen fire نیست که می نویسد؛بلکه یک جسد است!

+همین الان پدر تو یه کانال عضو شده بود که با موفقیت لفت دادیم.خدا قبول کنه انشالله.ینی یه همچین دختر به حریم خصوصی احترام بذاریم من!صد بار بش گفتما پسورد بذار دست بچه مچه میفته،گوش نمیکنه.

+دارم به این فکر میکنم اگه یه بچه مثه خودم داشتم دقیقا چند ساعت طاقت میاوردم و بعد از اتمام زمان معلوم به چه نحوی پرتش میکردم بیرون که دلم خنک شه؟خداوندگار صبر پدرومادر مارا نصیب بندگان مخلصت کن و فرزندی چنین را نصیب گرگ بیابان نکن!آمین


+حیف اون 2 ساعتو 9 دیقه و 32 ثانیه ای که گذاشتم اناکارنینا رو ببینم!

همه ی فیلم به کنار فقط شوهر آنا :\

سیب زمینی غیرتش از اون بیشتر بود

فیلم به غایت بی محتوایی بود خلاصه


۱ ۰
Mr Daal
۰۴ فروردين ۰۱:۲۳
دایی ها هیچ وقت اشتباه نمی کنند . شک نکنید !

پاسخ :

خدا کنه!
البته به خاطر این دارن اینارو میگن که فک میکنن من دارم خیلی میخونم!



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان