سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

شرح رشادت ها!

خب این آزمون شبیه آزمونای خطرناکه!

چون موقع دادن پاسخ برگ من یه لبخند پت و پهن داشتم!

اصولا بعد این تیپ آزمونا تعداد اشتباهام زیاده.(شخصیت شناسی آزمونام منو کشته:))

اما بعد از عمری یه حس راضی طوری بهم دس داد!

البته این حس ابدا در مورد عمومی ها نیست که عمومی ها را به طرز فجیعی پوکاندیم D:

دینیش که خیلی سخت بود(به نظر من!نمیدونم آخرین بار کی خونده بودم)

چون سرعتم پایین بود(تسلط نداشتم خو!)یکی از ریدینگ های زبان و درک مطلب عربی رو نزدم:|

ادبیاتو ولی خیلی سرخوش داشتم جواب میدادم!خدا میدونه چند تاش غلط از آب درآد

ریاضی پایه انقد سخت بود که برا هر سوال 2 دیقه وقت داده بودن!!!بی سابقه بود!شده یه دیقه بدن ولی 2 دیقه؟؟

با این حال 5 تاش موند 

هندسه 3 تاشو زدم!(خوب کردم اصن.هندسه خررررر.وقت نشد.)

بقیه تا حدودی خوب بودن.

توکل برخدا


+خدایا حالمو نگیریا!قربونت برم مــــــــــــن*** البته میدونم الان دیگه تمومه کار.کلی گفتم!


پی نوشت:انقد پیشینه ی درخشانی در زمینه وارکردن سوالا تو پاسخ برگ دارم اولین سوالی پدر و مادر ازم میپرسن اینه که همه رو زدی؟!

۱ ۰
Mr Daal
۰۷ فروردين ۱۳:۳۹
دین و زندگی رو من هم نمیتونم بگم سخت بود یا نه . چون کلا نخونده بودم
+ اصولا مفهوم این لبخند رو خوب میفهمم .
++ حس خوبیه .

پاسخ :

موندم کی دیگه قراره بخونم!نمیتونم به مغزم حالی  کنم فروردینه!مرداد که نیس!
+:)
++بسیار!به شرط اینکه زهرمار نشه بعدش!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان