سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

تلخ،حرص در بیار،نگران کننده

500 تا افت تراز چه معنی میده در این موقع سال؟

واقعا که افتضاحه...

برم بمیرم من...


۵ ۰
دال سابق
۱۸ فروردين ۱۵:۳۹
چقدر مبهم . 500 تا افت در چه بازه ترازی ؟ از چند به چند ؟

پاسخ :

از 7000 به 6500
و نفر 11 ام شدن در یک شهر فسقلی
و یک درصد فاجعه ی گسسته و فیزیک
واقعا انقد اجساس فشار نکرده بودم تا حالا
به قدری که نمیدونم چرا خون دماغ شدم و خونم سرد بود!!یخ بود اصن!

یه سوال داشتم ازتون
شما این دو تا آزمون 25 فروردین و 8 اردیبهشت رو میرین؟
ورودی گوگل
۱۸ فروردين ۱۶:۰۶
تبریک می گم مطالب مفیدی دارید
پیشنهاد می کنم با پکیج های نوروزی سامانه شیک رنک رنکینگ سایت خود را بصورت فوری و طبیعی افزایش دهید .

1- سفارش پکیج ورودی گوگل

2- پکیج خرید بک لینک فالو با کیفیت و ارزان
تخفیف ویژه تا پایان ماه
سامانه شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن

پاسخ :

خوشبختانه یا متاسفانه پی این چیزا نیستیم:)
دال سابق
۱۸ فروردين ۱۶:۱۴
نگرانی معنایی نداره . وقتی حس کنید خوب هستید ، کافیه و حتی بیشتر .
من که خب نرفتم آزمون . این 11 روز آزمون سر یه مسئله مهمی در کمال ناباوری مسافرت رفتم و وقتی نموند برام . 
والا من که عیدم قشنگ از بین رفت . این آزمون که هیچی . آزمون قبل هم کلا بدون مطالعه رفتم و یه سقوط 500-600 تایی . استرس که نه ولی یه کم خشونت به رفتارم افزوده شده .
چیزی نیست ان شاء الله . [از جنبه زیستی] فشار و استرس باعث افزایش فشار خون شده و ... .
والا گنگ بود برام . جمع بندی پایه یعنی کل 2 و 3 ؟ جمع بندی پیش 1 و 2 یعنی کل پیش 2 ؟ و یه سری سوالات دیگه که دو دلم کرده .

پاسخ :

درد اینه که حس نمیکنم خوبم!بلکه خیلیم بی اراده و سست عنصر تشریف دارم.
از لحاظ درسیم که اصن صحبتشو نکنین:|
اصن کنکورو جدی نگرفتم انگار...
ایشالا که خیر بوده(البته از لحنتون بعید میدونم..)
عیبی نداره.الان این که انگیزمونو از دست بدیم بزرگترین ظلمو به خودمون کردیم.
یک سری تحولات باید به وجود بیارم تو خودم...
کسی رو سراغ ندارم انقد بی برنامه درس بخونه...ینی هر چی دم دستشه بخونه بره..
 
پایه ینی کل 2و3
پیش هم مثه این که پیش 1 و 80% پیش 2
البته واقعا گنگه:| 

منم موندم برا 1 اردیبهشت برنامه بریزم و پیش 2 بخونم بیشتر یا پایه برای 25 ام:|
پیش 2 تقریبا هیچی نخوندم!


دال سابق
۱۸ فروردين ۱۶:۴۱
خب باید بگم که ایده تون اشتباهه . شخصی که تا الان نتایجش اینطور بوده ، لزوما خوبه . موفقیت برای یک شخص بی اراده در هیچ صورتی هم اتفاق نمیفته .
چهلم پدربزرگم بود (اشاره کرده بودم تو وبلاگ)
یه نقل قول از خودم دارم که خیلی امسال بهم کمک کرد " هدف من فقط آزمون دو هفته بعده " . به کنکور فکر نکنید . برنامه ریزای قلم چی اینکار رو کردن . همین که آزمون رو جدی بگیرید انگار کنکور رو جدی گرفتید .
درست بودن یه برنامه رو با مقایسه با برنامه های الگو ارزیابی نکنید . کافیه که برنامه به موفقیت ختم بشه که در مورد شما ، شده .

خب در اینصورت احتمالا شرکت کنم . البته نمیخونم براش . آزمونای عادی رو میخونم اینو همینطوری فقط شرکت میکنم ببینم کلا چطورم .

پاسخ :

میانگین ترازم پایینه.البته اعتراف میکنم که اعتماد به نفس چندان قوی ای ندارم...به غیز از چیزی که واقعا عالی باشم توش.
و یکم در مورد خودم اغراق میکنم ...(کلا رو این مورد باید خیلی کار کنم چون خیلی جاها انقد اسما فروتنی میکنم که کلا سوء تفاهم میشه!(منظورم اینه که کاری که میکنم فروتنی نیس،یه چیز دیگس!))
و قبول دارم که اینا تاثیر دارن تو نتیجه ای که میگیرم.

فعلا که موفقیتی حاصل نشده...:((

عاغا شما استعدادتون تو مشاوره استا!
واقعا خوب راهنمایی میکنین.و قطعا اعتماد به نفس خوبی هم دارید.
مصممید.
چیزی که به شدت تصمیم دارم بهش برسم...
دال سابق
۱۸ فروردين ۲۰:۰۹
باید در راهی قرار بگیرید ، که بیشترین استعداد رو درش دارید خب . همون نقل قولی که قبلا گفتم "همه استعداد دارند . اما ماهی شانسی برای بالا رفتن از درخت نداره" . میانگین تراز هم (با وجود همه اهمیتش) یه عدده . همه چیز رو نشون نمیده . البته از روی تجربه میگم ، وقتی از یه ترازی بالاتر بوده باشید ، یعنی به قولی پایه تون قوی بوده باشه ، بالا بردن بیش حد انتظار تراز ، ساده تر از اونچیزیه که به نظر میاد .
انگیزه گرفتن برای هر کس به یک شکله . من با رتبه های کنکور صحبت میکردم . (رتبه های تک رقمی مثلا : کیارش زارع و پیمان رحیم زاده و آرمین گلچین و خادم بشیری ها و ... . که حکما نمیشناسیدشون که تجربین) . این رو هر کس باید خودش پیدا کنه .
اولین موفقیت اینه که باور کنید موفقید . خوب نیست که گفته بشه "موفقیتی حاصل نشده" . به مقایسه اصولا اعتقادی ندارم اما به همون تعداد که افراد با تراز بالاتر از شما وجود داره ، بیشتر از اون تراز های پایینتر از شما وجود داره .
لطف شماست . سعی میکنم طرز فکرم (که حتما یه جاهایی هم اشتباه هست) رو بیان کنم . اعتماد به نفس اگه معنای استرس نداشتن هم بده انکار نمیکنم ، اما مصمم بودن و اراده ... . چه اتفاقای خوبی که برام پیش میومد اگه بیشتر ازش داشتم !

پاسخ :

من دیگه حرفی ندارم:|
ماشالا کلامتون خوب غرّاستا!
بله کاملا موافقم که یه عدده فقط...
ممنون واقعا بهم کمک شد...
ایشالا آزمون بعدی:)

+از جمله تحولات لازم یکیش قهر با تکنولوژی به مدت 2 هفته اس!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان