سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

بریدم بس که با غیر تو بستم..

خدا جان دلم

میشه این توبه ی بی تشریفات و خودمونی من رو قبول کنی؟

میشه بازم بهم نگاه کنی؟

میشه مثل قبل حس کنم یه موقع هایی میای پایینو بغلم میکنی؟

میشه دستتو رو شونم حس کنم؟

خداجان...ببخش...

کمکم کن از دستت ندم...

کمکم کن خوب باشم...

کمکم کن بهت اعتماد کنم...

کمکم کن بسپارم به خودت...


۳ ۰
مهدی امینی
۰۵ دی ۲۲:۲۹
خدا چه غریبست وقت درد و تنهایی یادش می افتیم :(

پاسخ :

...
مهدی امینی
۰۶ دی ۰۰:۴۵
... وات ایز ایت؟

پاسخ :

It means that sometimes there's nothing to tell
or it's better not to tell anything

مهدی امینی
۰۶ دی ۰۱:۱۹
OK, yes, sometimes nothing more to say
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان