سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

احوالات هر دم بیل

یه موقع هایی با خودم میگم مگه میشه یه روز من به هدفم فک نکنم و خسته بشم از درس خوندن؟

بعد دو ساعت بعدش به هر چی درسو کنکور و قلم چیه فحش میدم و میگم خسته ام.خستهههه


بعضی وقتا با خودم میگم اگه اونی که میخام نشه،آیا حاضرم پشت کنکور بمونم؟جوابمم اینه که معلومه!نمیخام تا آخر عمر به خودم بگم از پس یه کنکور برنیومدم.

چن روز میگذره به عالم و آدم میگم من بمیرمم برنمیگردم دوباره این مسیرو از نو برم.


مامان میگه چی گرم کنم برات؟ عدس پلو گرم کنم یا سوپ؟

میگم سوپ.

گرم میکنه و میگم کاش عدس پلو رو گرم میکردی


هیجان زده میشم و به یکی میگم خیلی دوست دارم و هی همش قربون صدقه اش میرم.

چند ماه بعد سرد میشم...و حس میکنم نباید درمورد احساسم بهش میگفتم...وقتی الان پای حرفم نیستم...


میترسم با این وعض وارد زندگی مشترک بشم...

چه فاجعه ها که به بار نمیاد...


باید اخلاقمو درست کنم..

کمی ثبات شخصیت بد نیست...


+الان خسته ی خسته ام...ساعت مطالعه بدجوری کشیده پایین.فقط دلم میخاد عصر روز 15 تیر باشه...رهای رها...هوفففف

+همین پارادوکس ها و صد ها پارادوکس مهم تر از این باعث شدن بشم Frozen Fire...

۲ ۱
دال
۰۵ ارديبهشت ۱۷:۱۶
چیز عجیبی نیست. اقتضای شرایط (و بخشای غیر کنکوریش، سن)ه. الان همون موقعیه که همه همچین وضعی دارند. یه انگیزه جدی در این شرایط از خیلیا شما رو جلو میندازه.

پاسخ :

شاید...ینی امیدوارم...
یه انگیزه ی جدی...
آنم آرزوست...

🍁 غزاله زند
۰۷ ارديبهشت ۲۲:۳۳
اول سلام :) 
اگه تا حالا پشت کنکوری نبودی(ایشالله همینطور باشه) باید بگم اصلا خوب نیست ولی بنظرم اگه کسی آموخته‌هاش صفره یا به هر دلیلی حس میکنه نمیتونه ،بزاره برای سال بعد اما برای خودش تضمین کنه که ساله دیگه رتبه‌ش عالی میشه.هر چند این حرفا ۸۰٪ کشک میشه متاسفانه:( 
پس تنها کاری که میتونی بکنی خوندن و خوندن و خوندنه. موفقیت، موفقیت میاره.موفق شو تا حسش کنی چقدر شیرینه و مطمئن باش خستگی این روزهات رو در میکنه... 
درسته که کنکور سخته،خستگی میاره و ممکنه فشار و استرس زیادی رو هر روز با خودت حمل کنی ولی اگه با علاقه بخونی،سخت نمیشه :)  گاهی استرس‌ها باعث میشن ما بخونیم.الان ۷۰ روز مونده به کنکور...
این حدوداً دو ماه رو سخت تلاش کن،خسته هم شدی کم نیار.بزار به جایی که باید برسی،برسی ;) به حاله خوبه فردای کنکور و جواب نتیجه گرفتن‌ها فکر کن،بزار اون موقع شاد باشی. ;) 
موفق باشی کنکوری‌جان ;) 

پاسخ :

به به علیک سلام:))

نه سال اولمه.
آره بابا برا من که 100% کشکه!همین امسال ایشالا اونی که میخام بشه و اونی که میخای بشه به امید خدا.
بله...فقط نمیدونم چرا من اصلا احساس نمیکنم دیگه آخراشه!واسه همینم استرسی که محرک باشه ندارم!

سختیش به یکنواختیشه...واقعا چیزی تو زندگیم انقد فرسایشی نبوده:|

ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم***
شادِ شاد...
هممون ان شاءلله...
از صمیم قلبم برات دعامیکنم به هرچی که میخای برسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان