سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

پیرو پست قبلی...

با توجه به این که احساس کردم تو پست قبلی از واقعیت زندگیم و عقایدم و ... دور شدم،تصمیم به حذفش گرفتم.


آقای دال،خیلی خوشحال شدم از اینکه نظرتونو در این موارد شنیدم.ممنون بابت وقتی که گذاشتید.


غزاله خانومِ زند عزیزم عذر میخوام که کامنتت هم به ناچار حذف میشه.امیدوارم جواب کامنتت رو خونده باشی.ممنون از وقتی که برای خوندن پست گذاشتی:)



۲ ۱
🍁 غزاله زند
۱۱ ارديبهشت ۲۰:۲۰
خواهش میکنم،بله خوندم 😊

پاسخ :

:)***
دال
۱۱ ارديبهشت ۲۰:۵۸
خواهش میکنم. و پوزش بابت حرف زیاد.

پاسخ :

نه اصلا.
خواهش میکنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان