سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

عنوان به ذهنم نرسید!

آزمون امروز از این لحاظ که سرجلسه حالم خوب نیود(2 روزه معلوم نیس چمه کلا) و با پشتوانه ی درخشان 2 هفته ی گذشته،آزمون خوبی محسوب میشه!
گرچه نسبت به پیش بینی هایی که قبل عید با اتکا به خرخونی خودم انجام شده بود یه هزار تایی فرق داره!که اونم چیزی نی!
کار عمومیا به کجا کشیده که اختصاصیام ترازش بالا تره...تراز عمومیم 600 تا کم شده!دفه قبل خوب بود!فقط زنده باد عربی!خوندن نخوندنش زیاد توفیر نداره!
الانم که تراز کل حدود 6700...با اون یه صفر خوجقیل که به لطف هندسه نشسته وسط کارنامه...
تحلیلی چقد جدیدا بچه خوبی شده!
نسبت به 50% سوالا حالت"نوک زبونمه" داشتم:|
بعضی مباحثم اونجا یادم افتاد نخوندم!!مثل خودالقایی!از یه جایی به بعد کل سوالای فیزیک پایه موند:/
دیگه این فصلا راحتن باید خیلی خوب میشد که نشد
شیمی...اون همه خوندمش آخرشم شدی این؟؟؟البته باز اونجا متوجه شدم سلولای سوختی مونده!
فیزیک پیش و دیفرانسیل...کاش مرورشون میکردم...فیزیک پیش 2 خیلی فرارررره لامصب:/
همکاری خوبی با طراحای سوال داشتم.هر سوالی که خونه علامت زده بودم که بخونم پاسخنامه رو (و نخوندم) اومده بود!از این لحاظ خیلی حرص خوردم سر جلسه...مخصوصا سر گسسته
26 تام که غلط دارم.نسبت به دفه قبل یه ده تایی بیشتر شده:|

ولی الان خوشحالم به هر صورت!شبم که دختردایی جان (زهرا) میاد.


+پی نوشت:به دلایلی نتونستم برم عروسی:/
الانم در حالی که کاملا آماده عروسی رفتنم و لباسو اینام پوشیدم، یک قیافه ی پوکرفیس طوری گرفتم به خودم.(خدا نصیب نکنه بد حالیه!)
اگر بشه به نیمه ی پر قضیه نگاه کرد،شاید خوبیش این شد که زهرا زودتر میاد!
اما با توجه به اینکه بدی زیاد داره،نیمه پر لیوان بخوره تو کله ام...همو خالیشو میبینیم...
عروسی مهم نیس...دلیل نرفتنم مهمه...
حتما خیری توش بوده...
الان باز تصمیم گرفتم به قسمت خوب ماجرا فک کنم...مطمئنم با زهرا انقد خوش میگذره که همه چی یادم بره:)
۳ ۰
قالب بلاگ رضا
۱۵ ارديبهشت ۱۶:۰۴
خداروشکر که خوشحالی

پاسخ :

:)
دال
۱۵ ارديبهشت ۱۶:۳۶
یه حس سرخوردگی تو وجودم رخنه کرده. با وجود نزدیک به هفت ساعت میانگین مطالعه ،یعنی دو برابر شدن ساعت، نتیجه نگرفتم. هنوزم حس میکنم تجربی مناسب من نبود و که البته نباید دیگه به این فکر کنم. درصدا هم نامتوازن و نگران کننده بود. ریاضی 89. زیست 75. فیزیک55(در عین ناباوری). شیمی49(از شیمی پیش انتظاری نداشتم. که نخونده بودم. اما شیمی آلی این حقم نبود).ادبیات هشتاد و خورده ای. عربی 87. زبان87. دین و زندگی0. عمومی ها با توجه به این که 15 دقیقه فقط به جلدشون نگاه کردم خوب بود. دین و زندگی هم قابل انتظار. البته مهم این بود که زیست دیگع تمدم بشه که شد. تقریبا 80 درصد زمانم به زیست رفت. 18 درصد فیزیک. 1درصد شیمی. 1درصد هم ریاضی. تراز هم 6950(حدودا). 
+روستامون هم رفتم.
+احتمالا یه مدت طولانی وجود مجازیم از بین بره...

پاسخ :

آقای دال عزیز ، شما خیلی خیلی (...) توانمند هستید.با توجه به ترازتون(و ترازاتون) و ساعت مطالعه مشخصه که هم هوش بالایی دارین،و هم قدرت یادگیریتون فوق العاده س.
اما به نظرم یکم دیگه ساعت مطالعه تونو بالا ببرید.(البته تا جایی که به کیفیت لطمه ای نزنه.)این یه کم دیگه از 7 ساعت بودا! نه از 3/5 ساعت!(یکی از اشتباهات اساسیم رفتن پیش یه مشاور بود..نمیگم کلا بد شد...منم ساعت مطالعه ام تو همو حدودای 4 ساعت بود اما ایشون بیشترش کرد!فقط به قیمت افت شدید تراز(تا 6100 حتی...) و تمرکز و کیفیت و... .بعضی وقتا با خودم میگم کاش هیچ وقت این کارو نمیکردم و خودم ساعت مطالعمو تا حدودی بیشتر میکردم اما شور و شوق مطالعه تو وجودم نمیمرد!
حس سرخوردگی؟؟الان این حسو دارید.و منم نمیخام بگم نه نه نباید باشه...چون برا خودم تقریبا بعد از هر آزمون اتفاق میفته...فقط این که نباید ادامه دار باشه،که قطعا هم ادامه دار نیست.
ولی دینی 0 جالب بود!
+خیلیم خوب.پس انرژی دارین به مدت یه هفته:)
+باید بگم ناراحت شدم از این که میرین...اما با تمام وجود براتون بهترین هارو میخام چون حقتونه.ایشالا با خبرای خوب برمیگردین..
منم باید خیلی خیلی کمتر کنم اینترنتو...یه جورایی وابسته شدم که اصلا اصلا خوب نیست...
دفتر برنامه ریزی پر میکنید که انقد دقیق آمار دارین؟

دال
۱۵ ارديبهشت ۱۷:۴۲
لطف شماست. اما اگه اونقدر که باید خوب بودم ، اول می شدم. همین ایده باعث شده این نه ماه پرخاشگر و خطرناک بشم.
ساعت مطالعه رو دیگه واقعا باید یه فکری بکنم. هرچند عادت ندارم به این موضوع.
+برای همیشه اینجا رو ترک نمیکنم. البته چون نمیتونم. مطمئنم که به امید خدا موفق و درخشان هستید و خواهید بود.
+برای من: امان از انتخابات...
+بله . یکی از معدود کارای درستم بوده فکر کنم.

پاسخ :

امان از این کمال طلبی...ایشالا دو ماهم بگذره همه چی برمیگرده به بهترین حال ممکن..
+خیلی خیلی ممنونم.کامنتاتون در همه حال امیدبخشه:)
+عجب...من فقط به زور میدونم کیا کاندیدن!
+شکسته نفسی میفرمایین!
خیلی مفیده این حتما...من که نتونستم...ینی یه جورایی شلخته شد منم ذهنم به هم ریخت کلا نفهمیدم چی شد.الانم رو هوام تقریبا.نمیدونم چیو چقد خوندم که انقد زدم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان