سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

عجب رسمیه..

فاطمه... دهمی بود و مخ ریاضی...

چقدر زود فعل ها گذشته شد..

امروز رفتیم مدرسه...زنگ آخر خبر ایست قلبیش مثل بمب مدرسه رو تکون داد...

نمیشناختمش...اما...

پارسال تابستون فرشته...

اول راهنمایی که بودیم نسترن...قیافش همش جلو چشممه...و قیافه ی مادر و خواهرش...آخرشم فک کنم گفتن قصور پزشکی...

خدایا حساب کتابت دقیقا چجوریاس؟

حکمتتو شکر...

تو رو به خودت قسم میدم به خونوادش صبر بده...


۴ ۰
Maryam
۱۷ ارديبهشت ۱۳:۳۰
سلام 
نمیدونم چرا انقدر آمار جوون مرگی بالا رفته ؟ عذر میخوام ممکن بدونم دوستتون چندسالشون بوده ؟ واقعأ این چیزها قلبمو به درد میاره 

پاسخ :

بله...
دهم میشه 16 سال فک کنم...دوستم نبود...حتی مدرسه ما هم نبود...
نسترن 12 ساله
فرشته 18 ساله

Maryam mariyana
۱۷ ارديبهشت ۱۴:۳۴
وای ۱۲ ساله !!!!! یا امام هشتم 

پاسخ :

6 سال پیش موقعی که فوت شد 12 سالش بود.
دال
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۵۴
تاسف برانگیزه. خداوند آرامش اخروی بهشون عطا کنه و به خانواده شون صبر.
+همیشه سعی کردم کمتر به این وجه گریزناپذیر زندگی فکر کنم. نه به خاطر اینکه وجودش ممکنه آزاردهنده باشه. چون اینطور نیست و ساده تر و آروم تره(البته باید باهاش مواجه شد تا بشه فهمید). بلکه به خاطر اینه که مرگ بیشترین آسیب رو به اطرافیان میزنه و این غیرقابل تحمله برام. هرچند امسال بیشتر از همیشه فکر من رو معطوف خودش کرد.

پاسخ :

ان شاءالله.
دقیقا...منم همینطور...یه وقتایی اما دیوونه بازیم گل میکنه و روزی رو تصور میکنم که مردم...واقعا وحشتناکه.نمیدونم اون دنیا چی سرم میاد،اما میدونم تو این دنیا چی سر عزیزام میاد...(شاید اینم نمیدونم.اما شکستن آدما رو دیدم بعد از فوت جوونشون)
چیزیه که نمیتونم در موردش نظری بدم...نه میتونم دعا کنم قبل اطرافیانم برم،نه بعد...
ففط کاش جوری که دوست دارم بمیرم...البته اونم اگه به صلاح باشه
یهو یاد آیه ی "یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه" افتادم...چقد دوسش دارم3>
حوا ...
۰۲ خرداد ۰۱:۱۶
چقدر تلخ :(

پاسخ :

تلخ ترش این که به خاطر درس و امتحان،صب صبونه نخورده و 4 صب خوابیده.
افت فشار شدید و ایست قلبی و تمام...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان