سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

شکسته قلب من جانا

هر که در این بزم مقرب تر است   

جام بلا بیشترش میدهند


تنها چیزی که میتونه امشب آرومم کنه...


خدایا دوستم داری؟

همین نزدیکیایی؟

میشه بغلم کنی؟

میشه بهم بگی درستش میکنم؟

آرومم کن...

من طاقتم کمه...میدونی که؟

نکنه وسط مشکلات گمت کنم؟؟؟

خدایا اگه بعضی وقتا چیزیم میگم از رو خریته.از رو بچگیه.به دل نگیریا...


کلی نوشتم و پاک کردم...خوبه که پاکشون کردم...

خدایا ببخش.قلبمو روشن کن..

صبر بده...صبر...


تیتر:قیصر امین پور



بعدا نوشت:

خدایا قربونت برم که باهام حرف زدی..مرسی که آرومم کردی ***

همانا مردان مسلمان و زنان مسلمان و مردان مومن و زنان مومن و مردانی که مطیع خداوند هستند و زنانی که از فرمان حق اطاعت میکنند و مردان راستگو و زنان راستگو و مردان صابر و شکیبا و زنان صابر و شکیبا و مردان خاشع و زنان خاشع و مردان انفاق گر و زنان انفاق کننده و مردان روزه دار و زنان روزه دار و مردانی که دامان خود را از بی عفتی و آلودگی حفظ میکنند و زنانی که پاکدامن و پاکند و مردانی که بسیار خدا را یاد میکنند و زنانی که بسیار به یاد خدا هستند خداوند برای همه ی آنها پاداشی عظیم فراهم ساخته است.

احزاب 35


خدایا هروقت ازت کمک خواستم رومو زمین ننداختی...ممنون...

۱ ۰
کنکوری خاموش یا f1378
۲۱ دی ۱۱:۳۴
متشکرم

پاسخ :

خواهش میکنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان