سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

خوشحال و شاد و خندانم ، هی!

عاغا من الان حالم خوبه!

خیلی خوب!

یه لحظه اصن نعمتایی که خدای بزرررررررررررررگم بهم داده رو ریویو کردم.وای خداااااااااااااا دمت گرم...

خداجون ممنون حالمو خوب کردیا!حواسم هس!

قول میدم نذارم بد شه...خودمو لازم دارم بعدا:)

خو الانم که از خوشحالی خوابم نمیبره آخه!

خلماااااا

میگم مودیم باورتون نمیشه

آخیـــــــــــــــــــــــش


+الان یادم افتاد روز اول که اینجارو ساختم،اسم نداشتم براش!اینی که الان هستو گذاشتم که بعدا عوضش کنم مثلا!

+زهرا میگه 15 تیر میام دم در دانشگاه آزاد(اونجا کنکور میدیم) وا میسم (دانشگاه مذکور تقریبا بیرون شهره!بیشتر تبعیدگاهه ینی) بیای پیاده راه بیفتیم تا خونه حرف بزنیم!(در این اثنا من اون سکانسی که طرف از در زندان میاد بیرون یه نگا به آسمون میکنه و به آغوش گرم خونواده برمیگرده تو ذهنم مرور میشه)کنکور تا کجای فکر بچه که نفوذ نکرده!همش میگه تو کنکور بده من خلاص شم:|درگیره اصن.قربونش برم من ولی3>

+یه معلم شیمیم دارم که هی به من میگه خانوم مهندس که من بهش بگم آقای دکتر!ولی من به همون عاغای خالی(!) اکتفا میکنم.بعضی وقتا احساس میکنم چشاش ازم میخان لااقل بگم استاد!منم میگم آقا معلم!اونم هی تاکید میکنه معلم نیس(راس میگه ولی خو پس برا چی به ما درس میده؟)

+همچنان در جواب این که فردا چی بخونم،جوابی ندارم.

+خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا شکرت...بیخیال کنکور...خودتو عشقهههههههه

+و باز هم ممنون از آقای دال.


                                        



۳ ۱
دال
۱۴ ارديبهشت ۰۹:۱۳
این یه دید درسته. 
+برای بعد کنکور اصلا اینقدر برنامه ریختم عمرم کفاف نمیده. زندگی در جنگل بدون آب و غذا یه هفته. والیبال لیگ جهانی (تموم نشده باشه اگه) ، ورزشگاه آزادی ، کنسرت مهدی یراحی ، خوندن شیمی آلی مک موری ، خوندن شیمی معدنی هیویی ...
+خوندن دیگه فکر نکنم لازم باشه. مرور کنید درسارو.
+و باز هم خواهش.

پاسخ :

عه منم!یه 10/15 تا زبان قراره یاد بگیرم تو 2/5 ماه!
زندگی در جنگل بدون آب و غذا؟
عاغا نکنین این کارو با خودتون!شما هنوز جوونین :/

🍁 غزاله زند
۱۴ ارديبهشت ۱۱:۱۲
وااای چه خوب :)  این حال‌های خوبت رو سفت بچسب ;)  موفق میشی،خوب تلاش کن..
آره منم کلی برنامه برای بعد از کنکور دارم،باید به همشون رسیدگی کنم :) 
راستی زندکی توی جنگل برای یه مدت باید جالب باشه،منم دوست دارم یه‌بار اینکارو بکنم ولی با آب و غذا :))

پاسخ :

بهلههه مراقبشون هستم:)
ایشالاااااااااااااااااااااااا.هممون...
آخ آخ...من اما گلچینشون میخام بکنم دیگه!سنگ بزرگو از اینجور صوبتا:)
خب من به نظرم راهای بهتری برای خودکشی هست!دریده شدن توسط یه حیوون که معلوم نی چیه زیاد جالب نیس!البته دور از جوناااا!
در طی پاسخ به این کامنت تمام لحظات رقت انگیز فیلم "زندگی پی" جلو چشمن!یه بار ببین این فیلمو قشنگ منصرف میشی! ولی خیلــــــــــــی فیلم خوبی بود..کتابش نیز هم.
البته من چون تا حالا جنگل ندیدم بیشتر ذهنیتم حیات وحشه!حالا احتمالا از این خبرا اونجا نباشه!
real psychic readings
۱۴ مهر ۱۵:۲۱
با تشکر از پست های شگفت انگیز شما! من واقعا از خواندن لذت بردم
آن، شما یک نویسنده عالی هستید. من اطمینان خواهم داد که وبلاگ شما را نشانه گذاری میکنم و ممکن است بعید به نظر برسد. من می خواهم شما را تشویق کنم
نوشتن عالی، یک بعد از ظهر خوب!

پاسخ :

بابا شگفت‌انگیز :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان