سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

از دل و دیده گرامی‌تر هم آیا هست؟آری،هست!

لواشک!

والّا!

خدابیامرز فریدون مشیری قشنگ معلومه افق دیدش وسیع نبوده ها!آخه دست؟!



پی‌نوشت1:یکشنبه میریم قم :)

پی‌نوشت2:آقای رابین‌هود کبیر یهو کجا رفتین برادر؟!

پی‌نوشت3:اینکه هنوز شروع نکردم برنامه‌نویسیو یادگرفتن،پتانسیل اینو داره که اشکمو دربیاره.

پی‌نوشت4:یه روز جناب الیوت گفتن فیلم و کتاب برای آدم زندگی نمیشه!الان متوجه عمقش شدم!


۱۱ ۳
فِ. شین.
۳۱ تیر ۱۲:۴۵
لواشک؟! |:

پاسخ :

بستنی حتی! D:
لواشک البته الان دیگه معدمو درد میاره بیشعور:/
Miss poker face
۳۱ تیر ۱۴:۲۶
لواشک :)

قم _خوش بگذره :)

پاسخ :

:))

مرررسی;)
nily ..
۳۱ تیر ۱۴:۳۱
لباشک °_°
به سلامتی! D: قم رو می گم! :)
چرا بابا...برا من تا دو سال دیگه فیلم، زندگیمه! D:

هنو دهمم برا لباشک داره آب می آد. -_-
شاید عکس لباشک نیلی پزم رو گذاشتم! D:

پاسخ :

>_< (لواشک خورده چشمانش جمع می‌شود)
فداای تو :*
فک میکنی! D:

جم کن باو! ;)
به به!کدبانو!منتظریم :)
مترسک ‌‌
۳۱ تیر ۱۶:۱۱
وای وای وای! لواشک! 3>

پاسخ :

از این شیرینا نه ها!فقط ترش:))
گُل نِگار
۳۱ تیر ۱۸:۵۱
کلا شاعرهای با فهمی داشتیم:)
من اصلا سمت لواشک واینا جذب نمیشم!
ولی نمیدونم چرا الان ،یهویی،بعد دیدن پست ات ، انقدر دلم لواشک خواست:/
+قم خوش بگذره

پاسخ :

همشون عمیق و اینا!
الان که فک میکنم میبینم منم زیاد جذب نمیشم!دوس دارم همینجوری!زیادم نمیخورم حتی! O_o
ای جاااان!
+قربان شما ;)
حوا ...
۳۱ تیر ۱۸:۵۳
آقای رابین هود خداحافظی کردن و رفتن.

پاسخ :

پست گذاشتن ینی؟
من ندیدم چرا :((
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۰۱ مرداد ۰۲:۰۶
لباشک.. اندکی رحم(´◉◉`;)
‌قم خوش بگذره:)

پاسخ :

ای وای ببخشید! D:
خیلیییییییی ممنون;)
🍁 غزاله زند
۰۱ مرداد ۰۹:۲۶
من بستنی رو بیشتر روی چشمام میزارم 😂
منم میخوام برنامه‌نویسی یاد گرفتن رو شروع کنم ولی نمیدونم چرا شروع نمیکنم و اصلا از کجا باید شروع کنم؟!!!😂😂😂

پاسخ :

غزاله الان دارم فک میکنم چی شد که نوشتم لواشک!چون منم اینطوریم!ینی به بستنی خیلی بیشتر ارادت دارم!
عجب!D:
هلما ...
۰۲ مرداد ۲۳:۱۸
ایول قم :*
دعا کردن فراموش نشه لطفا :)
ولی میتونه جزئی از زندگی باشه.

پاسخ :

همه‌ی بلاگرا رو دعا کردم پری جووونم:*
بله بله درست میفرماین:**
علیـ ــر ضــا
۰۵ مرداد ۰۹:۴۴
غرق نشی تو عمق 😐 
غریق نجات ببند بخودت 😐 
#حرف_همیشگی

پاسخ :

نگرانم اصن!
باشه حتما D:
gandom baanoo
۰۵ مرداد ۱۰:۳۹
منم عشق لواشک بودم که نصف عمرم تو دندون‌پزشکی گذشت!!!!
حالا دارم ترک میکنم! :دی
یادم ننداز! :))

پاسخ :

عه؟وای من!
عجب!
از دست تو گندم D:
پی‌نوشت:الان یادم افتاد این از دست تو مال مترسکه!ببخشید استفاده کردم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان