سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

بیا فالت بگیرُم!

خانم "ج" : میم،یه آرامش ذاتی‌ـی داری که اون آرامش در آینده تو رو به جاهای بلندی خواهد رساند!


لحنش جوری بود که یه لحظه فک کردم داره کف دستمو میبینه :|

۶ ۲
اسمان ***
۲۴ مرداد ۲۰:۵۸
به به ببینیم روزی رو که به همون جاهای بلند رسیدید..

پاسخ :

عه نه آسمان مقصود این نبود!لحنش جالب بود برام فغط.
وگرنه خانم ج که معاون مدرسمونه،اصولا موقعیتی پیش نیومده که یه همچین چیزی رو در من ببینه!یه نوع تعارف بود نه تعریف!
ولی ممنون ازت.تو هم همین‌طور ;)
nily ..
۲۴ مرداد ۲۳:۵۸
می‌گم...میم...کی اینو گفت!؟ O_o

فروزان از همین الان امضا بده که وقتی به جاهای بلند رسیدی نخوام اون راهو بکوبم بیام بالا تا ازت امضا بگیرم! :| :)

پاسخ :

معاونمون D:
جواب کامنت آسمانو بخون ملتفت شی نیلیَم :*

جاهای بلند کدومه بابا؟!تعارف بود تعریف نبود که!مخلص شمام هستیم D:
دارم فکر میکنم کاش نمیذاشتم این پستو!
مریــــ ـــــم
۲۵ مرداد ۰۸:۵۵
عزیززم
:))))
منم یه تجربه ی اینطوری دارم 
شاید یه روز در موردش نوشتم

پاسخ :

:*
D:
خوشحال میشم بخونم مریمی:)
گل نرگس
۲۵ مرداد ۱۲:۵۸
ان شاءالله که همیشه موفق و سربلند باشید

پاسخ :

ممنون.شما هم همچنین :)
🍁 غزاله زند
۲۵ مرداد ۱۵:۰۸
شاید واقعا داشته میدیده :)
الهی برسی به اون بالا بالاها ;) 

پاسخ :

D:
همگیمون ایشالا ;)
Maryam mariyana
۲۹ مرداد ۲۰:۴۶
سلام 
به فال اعتقاد داری ؟ 

پاسخ :

سلام.
معلومه که نه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان