سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

یه روز رنگی!

دیروز بعد از حماسه‌ای که سر میانترم فیزیک رقم زدیم،گقتیم خیلی وقته نرفتیم اصفهان‌گردی!

و از اونجایی که کلی امتحان و کوئیز و تکلیف در پیشه،مجبور بودیم جایی بریم که زودم برگردیم.

نتیجتا پا شدیم رفتیم شعبه‌ی رنگی رنگی!

حالا بماند که داغ اون هفده هزارتومنی که پای اون دفتر "آرزوهای رنگی من" دادم،رو دلمه! [کلیک]



::و کسی نمیداند چه عذابی میکشم که وقت نمیکنم بخونمتون ...

البته دلیلش نداشتن برنامه‌ریزیه!وگرنه میشه به همه چیز رسید :)

۱۸ ۸
حوا ...
۱۲ آبان ۱۵:۱۰
کجایی دختر؟! نیستی. کم‌پیدا شدی. :(
خوبی؟! :)

پاسخ :

همین دور و بر!آره قبول دارم!
نمیدونی چقد دلم تنگ همتون شده :((
خداروشکر :) خوبم :) تو چطوری رفیقم؟ :***
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۱۲ آبان ۱۵:۱۲
از اون دفترچه ها منم خریدم ^^
گوگولیه

پاسخ :

آوره!
فقط عیبی که داره اینه که انقد گوگولیه که آدم دلش نمیاد توش بنویسه!
حوا ...
۱۲ آبان ۱۵:۱۹
خوشحالم که خوبی :)

منم شکر خوبم. ^_^
این دفترا چه خوشگلن :))

پاسخ :

فدای تو :)

خدا رو شکرررررر ;)
چشمات خوشگلن عزیز دلم :*
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۱۲ آبان ۱۵:۲۰
دقیقا یه هفتس خریدمش فقط دارم نگاش میکنم:|

پاسخ :

همونم خوبه!
ولی من انقد زورم اومده حاشیه‌هاشم مینویسم! :دی
حوا ...
۱۲ آبان ۱۵:۲۱
فدایت :))

پاسخ :

خدا نکند ;)
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۱۲ آبان ۱۵:۲۳
مدالِ شجاعتو به تو اهدا می کنم😂
فک نکنم تا ابد چیزی توش بنویسم
دلم نمیاد 

پاسخ :

هفده تومن خیلی بود زهرا!خیلی!
نه دیگه بنویس!هیچ چیزی برا نگه داشتن نیست!من بچه بودم بهترینارو نگه میداشتم.چه خوراکی و چه هر چیز دیگه‌ای!آخرشم برا خودم نمی‌موند!یا خورده میشد،یا گم و گور!
الان دارم سعی میکنم از چیزی که دوست دارم،نهایت لذتو ببرم :)
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۱۲ آبان ۱۶:۵۱
اره گرونه انصافا 
عذاب وجدان گرفته بودم من
اخه میدونی چیه من هر دفتریو که سعی میکنم توش تمیز و خوشگل بنویسم گند میخوره توش
میترسم اینم این جوری شه
ولی بازم نهایت تلاشمو میکنم بازم:|

پاسخ :

:((
نه شرو کن ایشالا که اینطوری نمیشه ؛)
تلاش کن دخدرم.تلاش کن :*

هلما ...
۱۲ آبان ۱۸:۱۹
مبارکت باشه ^_^
اصفهان شهر خوشگلیه حسابی بگرد.

:: فدای سرت برنامه ات اوکی شد میخونی :)

پاسخ :

جل‌الخالق!
پری دقیقا همون لحظه‌ای که کامنت دادی آنلاین شدم :|
به روی چشم.جای شما خاااااااالی :)

::رفته رفته داره بدتر میشه قشنگ :| مهربووووووون منی تو :***
هلما ...
۱۲ آبان ۱۸:۲۰
دل به دل و لوله کشی و این حرفا :))

پاسخ :

آخ آخ آره!
ع
۱۲ آبان ۱۹:۱۹
سبحان الله. 17 تومن پای دفتر رنگی رنگی ؟ من یه ماهه خستگی شیرازیا رو گرفتم. تو چرا اصفهانی نشدی ؟

پاسخ :

نکته‌ی ظریفی بود!
عاغا من نمیدونستم 17 تومنه!بعدش دیگه تو آمپاس موندم راستش!
متاسفانه فروشنده خیلی خوش برخورد بود!(از تریک‌های بیزینسی که تو هنر شفاف اندیشیدن بود :| خیر سرم کتابه رو خوندم که دیگه فکرم منحرف نشه!ولی شد :/)
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۱۲ آبان ۱۹:۵۹
باشه مامی^^

پاسخ :

احسنت :)
مریــــ ـــــم
۱۳ آبان ۰۸:۲۰
نبودی؟
خوبی؟
خوش میگذره اصفهان؟

پاسخ :

سلااااام بر مریم نازنینم.
خوبم عزیزم.تو خوبی؟
جای شما خالی ;)
مریــــ ـــــم
۱۴ آبان ۰۸:۴۳
منم خوبم
خب خداروشکر
:)

پاسخ :

خداروشکررررررررررررررررررر :***
nily ..
۱۵ آبان ۲۰:۳۱
از این دفترااااااا *_*

بگو ببینم اصلِ حالت خوبه یا نه؟! D:

پاسخ :

به به به به (...) نازنین نیلوفر خودم :********************
چطوری تو دختر؟

خوووووووووووب :) خداروشکر.
nily ..
۱۵ آبان ۲۰:۴۷
چه استقبالی فروز! [نیش حد المقدور باز است]

خوبِ خوبم! ^_^
فقط دلم تنگه برایِ بیان و بیانی‌ها! :)

خدا رو شکر! ^_^

پاسخ :

داداچ چش مایی :*

خداروشکرررررررررر ^_^
مثل من دقیقا :)

فدای تو :)
nily ..
۱۵ آبان ۲۰:۵۳
زندگیه دیگه! :| D:

پاسخ :

بَرَ [به سبک فامیل جانِ دور :)]
آرام ..
۱۶ آبان ۲۱:۰۳
17تومن دادی دفتر؟؟؟؟
معلومه خوب اکسیژن اصفهانو تنفس نکردی :))))))
درست میشی ایشالا:-D

پاسخ :

خر کلمو گاز گرفت!
:)))))
ایشالا!دعا کن برام!

زارعی
۱۸ آبان ۱۲:۱۴
(:

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان