سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

و من دقیقا همان‌جا ایستاده‌ام!

امروز استاد نمایشنامه‌نویسی حین پاسخ به سوال من، در مورد "عقده‌ی یونس" حرف زد و مرا پرت کرد به دو سال پیش که این اصطلاح را برای اولین بار می‌شنیدم و انگار که سطلی از آب یخ رویم خالی شده‌باشد، خشکم زد و دریافتم که من هم دچار این عقده‌ام. در یک کلام "عقده‌ی یونس" یعنی ترس از بهترین بودن!


من اما در عین حال از شکست هم می‌ترسم. به قدری که کمتر دست به کاری می‌زنم. و این همه در تناقض‌اند با روحی که سیری نمی‌پذیرد و مدام طلب می‌کند. بعد یک جایی می‌رسد که نفست می‌بُرد؛ از این حجم از بی‌عرضگی خودت و صفرویکی بودن نگاهت حالت به هم می‌خورد و تمام استعداد‌های تلف‌شده‌ات را بالا میاوری.

۹ ۷
هلما ...
۲۰ فروردين ۰۲:۰۰
سطر دوم که رسیدم جمله پشت بند کلمه "پرت کرد به" رو با پرت کرد به بیرون کامل کردم. :)
ترس تا یه جایی بد نیست.

پاسخ :

دمت گرم :)))) سزاوار بیرون پرت شدن نبودم دیگه :)))

تا جایی که فلجت نکنه...
علیــ ـرضا
۲۰ فروردين ۰۷:۳۲
چکار میشه کرد 

پاسخ :

کاری که می‌شه کرد... همت بلند می‌خواد :)
حوا ...
۲۰ فروردين ۰۸:۱۵
عقده یونس؟!

ترسی که متوقفت کنه خوب نیست...

پاسخ :

اوهوم. وجه تسمیه‌ش به حضرت یونس ربط داره :)
ترس از قبول مسئولیت هم میتونه باشه ؛)

بله...
مریــــ ـــــم
۲۰ فروردين ۰۸:۲۱
روحتو با منِتو هماهنگ کن 
:|
البته بگم همه ی ما دچار این حالت یا شدیم یا میشیم یا هستیم

پاسخ :

نگرفتم چی شد! فقط با سرچ منتو فهمیدم یه غذای افغانیه :|
آره شاید بهتره اغراق نکنم...
حوا ...
۲۰ فروردين ۰۸:۳۸
بیشتر بنویس دخترم :)
نوشته‌هات رو دوست دارم. جدای از این دلم هم تنگ میشه برات *_*

پاسخ :

حوای نازنین من :*
عزیزمی ^_^ لازم نیست که بگم منم همینطور؟! ناگفته پیداست :*
چشم :)
حوا ...
۲۰ فروردين ۰۹:۱۵
قربانت ^_^

پاسخ :

خدا نکنااااد :*
هاتف ..
۲۰ فروردين ۲۰:۰۰
پیچیده هست . متاسفانه زندگی صفر و یک است!
یا برنده ای یا بازنده .
امیدوارم ترست بریزه و همیشه موفق هم باشی

پاسخ :

ولی من فکر می‌کنم زندگی پیچیده‌تر از اعداد باینری باشه :)
وگرنه بازنده و بازنده‌تر یا برنده و برنده‌تر نباید معنی داشتند.

خیلی ممنون :) شما هم همچنین.
هاتف ..
۲۰ فروردين ۲۲:۰۴
من فکر می کنم زندگی کلا بر بیس اعداد باینتری نوشته شده باشه

پاسخ :

یکم اینطوری بی‌رحمانه‌ست. نیست؟
هاتف ..
۲۰ فروردين ۲۲:۱۹
هست ولی کاریش نمیشه کرد . زندگی عه دیگه

پاسخ :

چی بگم... شاید...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان