سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

I tried too hard to tell myself that you're gone!

منی که هر جمله، هر آهنگ، هر عطر، و حتی هر طعم در هر زمان، جوری می‌رود توی قلبم که تا سالها برایم تداعی‌گر هزار هزار حس و حال خوب و بد است؛ و حالا که فکر میکنم، نود درصد چیزهای زندگیم، برچسب "یک آدم" را خورده، باید دایره‌ی ارتباطاتم را اندازه‌ی یک نخود، کوچک کنم! 



امشب از مرور هزارباره‌ی کامنتهای دور و دراز آدمهایی که دیگر نیستند، خواهم مرد!



تیتر: بار دیگر My Immortal




۱۰ ۱
رامین :)
۱۴ بهمن ۰۲:۳۰
سلام. یوخسوز هش؟

پاسخ :

سلام :))
هعی :"-(
رامین :)
۱۴ بهمن ۰۳:۲۰
من سر پستم نباید بخوابم، شما چرا نمی‌خوابی؟

پاسخ :

خسته نباشید *_*
سوال قشنگی بود :)) نمیدونم والا. شبا بیدارم کلا -_-
دارم کوئیز آف کینگز بازی میکنم :|

پی‌نوشت :|
http://s9.picofile.com/file/8351017018/Screenshot_20190203_040126_Quiz_of_Kings.jpg
رامین :)
۱۴ بهمن ۰۴:۰۳
ممنون :) 
چوخ گوزل :))

پاسخ :

چخ دا ماراخلی :دی
جواب کامنت قبل ویرایش شد :))
حالا چیکار کنم :|

رامین :)
۱۴ بهمن ۰۴:۱۲
:| 
بازی دیگه ندارین؟

پاسخ :

نه همین یه دونه بود :))
فیکوس لیراتا
۱۶ بهمن ۱۶:۲۸
موزیکتو بسیار بسیار دوس داشتم :)))

پاسخ :

نوشِ گوش *_*
سانا پرداز نارین
۱۶ بهمن ۱۸:۰۴
سلام.خیلی قشنگ بود.ممنون

پاسخ :

سلام. نظر لطفتونه. خواهش میکنم.
مسـ ـتور
۲۵ بهمن ۱۸:۳۲
الان چطوریایی فروزان عزیز؟ (:

پاسخ :

به واسطه‌ی کامنتت لبخندی پهن بر لب دارم *_*
قیمت طلای 18 عیار
۳۰ بهمن ۲۳:۰۹
عالی بود

پاسخ :

ممنونم.
گل نرگس
۰۱ اسفند ۲۲:۲۴
اینکه بخوایم دایره ارتباطمون کوچک کنیم خوب نیست 
باید یاد بگیریم وابستگی رو کمتر کنیم 

سلام :)

پاسخ :

درسته :)

سلام ^_^
talakar
۰۶ اسفند ۲۳:۰۲
وبلاگتون عالیه

پاسخ :

لطف دارید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان