سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

صد و شیش روز دیگه

یک زمانی هم بیست سالگی انقدر به نظرم دور و بعید میرسید که مطمئن بودم تا اونموقع به یه استقلال اقتصادی نسبی رسیدم!

۱۶ ۱
رامین :)
۱۵ اسفند ۰۳:۱۸
الان فکر می‌کنین کی به این استقلال مالی می‌رسین؟

پاسخ :

چه سوال خوبی پرسیدین.
واقعا فکر نکرده بودم بهش الان چی فکر میکنم..
الان بیشتر هول کردم راستش :|
تا قبل از اینکه لیسانسمو بگیرم باید این اتفاق بیفته ولی. یعنی باید یه تلاشی بکنم اقلا :|
رامین :)
۱۵ اسفند ۰۳:۲۵
خوبه. حتما باید بهش برسین. هدف خوبیه

پاسخ :

آره دیگه داره دیر میشه اصن :(
ممنونم *_*
رامین :)
۱۵ اسفند ۰۳:۳۳
من این اشتباهو کردم که گفتم اول درس بعد کار :||

پاسخ :

حالا عب نداره :(
ولی انقدرام راحت گیر نمیاد فرصت شغلی متاسفانه.. یعنی خیلی هم به تصمیم و اینا بستگی نداره :"(
رامین :)
۱۵ اسفند ۰۳:۴۴
آره خب کارو بیرون نریخته بودن اون زمان هم :)) 
ولی خب اینم بده که نزدیک ۳۰ سالت بشه و همچنان بگی من چیکار کنم الان؟

پاسخ :

بله درسته :)
من میترسم آخرم از رشته‌ی خودم درآمد نداشته‌باشم :|
کابوسمه یعنی فی‌الواقع -_-
رامین :)
۱۵ اسفند ۰۳:۵۱
آینده دنیا تو رشته شماست بعد شما میگی کار پیدا نکنم؟ حالا من می‌خواستم بگم دست مارم بگیرین بیکار نمونیم :))

پاسخ :

خب همین دیگه؛ دست توش زیاده :))
بعد این جور کارا خیلیم واقعا ربطی به تحصیلات دانشگاهی نداره متاسفانه :دی شایدم خوشبختانه.
یعنی من جای اینکه ریاضی مهندسی پاس کنم (-_-) میتونم مثلا یاد بگیرم چطور سایت بالا بیارم. چیزی که تو دانشگاه آموزش داده نمیشه.
مگر اینکه کارهای خفن مشین لرنینگ و هوش مصنوعی و اینا بخوام انجام بدم. اون موقع دیگه دانشگاه مَترز گمونم :دی


رامین :)
۱۵ اسفند ۰۴:۰۰
سایتدان پول چیخماز بابا. همون مشین لیرنینگ و ترکیبش با هوش مصنوعی و بیگ دیتا خوبه. آخیرده دیتا آنالیز حسرتینده اولجام من :))

پاسخ :

یول خرجیمی چیخادار کی حداقل :))
بله اصل کاری همونان. پولم تو هموناس :))
آللاه المسین آقا. اولماز گئدسیز دالیسیجا؟ چخدا بواخ دئیر کی :(
رامین :)
۱۵ اسفند ۰۴:۱۲
دوست دارم برم دنبالش. ببینم چی پیش میاد. برا منی که پایه و بنیه علمیم ضعیفه یه کم سخته

پاسخ :

بنیه‌ی چه علمیتون ضعیفه؟
اینکه "از طریق دانشگاه" برید دنبالش سخته؟
رامین :)
۱۵ اسفند ۰۴:۲۳
خب من عمران خوندم کلی علاقه شدیدی به دیتا ساینس دارم. درسای مشترکی ندارن این دو رشته.
دوست ندارم از دانشگاه یاد بگیرم. دانشگاهو تجربه کردم. دانشگاه جاییه که مجبورت میکنن صد تا درس بیخود رو پاس کنی و رو موضوع اصلی هیچ وقت وقت کافی نمیذارن. 
چند بار از edx  و coursera دوره دیتا سایتس ورداشتم ولی هر بار یه اتفافی افتاده نتونسنتم تمومش کنم

پاسخ :

ئه من اصلا فکر میکردم رشته‌تون تو حیطه‌ی هنر و ایناس :))
بله درسته. همینو میخواستم بگم. پر از دروس سرویس ریاضی و فیزیکه :| و دانشگاه مام که قربونش برم در طول سه ترم گذشته کاری کرد که ما اصلا نتونیم تو درسای دانشکده‌ی خودمون عمیق بشیم :|
حالا ایشالا سربازی که تموم شد جدی وقت میذارید تمومشم میکنید *_*
رامین :)
۱۵ اسفند ۰۴:۳۶
یوخ بابا. عمران اوخوموشام هله پیس پیس ارشد ده آلمیشام :))
:/ :| 
امیدوارم که بشه :)

پاسخ :

ارشد؟ o_O ایول بابا. من دیدیم بَ فوق فوقی بیر ایلدی لیسانس آلمیسیز مثلا :))
میشه مطمئن باشید ^_^
رامین :)
۱۵ اسفند ۰۴:۴۷
نمی‌دونستین؟ :))  من ددیم ب بیلیسیز :))

ممنون :)

پاسخ :

یخ الان متوجه اولدوم فقط آدیزی بولوردوم ندی :دی
تمام تصوراتیم غلطیدی :))
ولی نَقَد تورکی‌دَ لهجه‌لر فرق الییر. الان "بولوردوم"نن شاید اصلا حدس وورماغ اولار هارالیام :))

خواهیش الیرم :)
رامین :)
۱۵ اسفند ۰۴:۵۳
:))
اره بابا. هر شهری، هر منطقه‌ای لهجه خودشونو دارن. راستشو بخواین نه نتونستم حدس بزنم. اطلاعاتم تو این زمینه صفره :|

پاسخ :

من خودمم خیلی نمیتونم تشخیص بدم :))
داداشمم بعد از اینکه دو ماه آموزشی سربازیشو تبریز بود، خیلی خبره شد در این زمینه :))
رامین :)
۱۵ اسفند ۰۵:۰۲
وری نایس
یا همون چوخ گوزل :))

پاسخ :

جَیِّدٌ جداً حتی :))

رامین :)
۱۵ اسفند ۰۵:۰۹
:)))))

پاسخ :

(((((:
هلما ...
۱۵ اسفند ۰۸:۴۳
تو فکر کن هفده روزه که من تو بیست و پنج سالگی ام.!
خیلی بده که به استقلال مالی و کاری رسیدن همه اش هم به تلاش و تصمیمات ما بستگی نداره. :|

پاسخ :

عجیب تز گئچیر پری o_O
دقیقا..
مریــــ ـــــم
۱۵ اسفند ۰۸:۴۶
اما من هیچوقت به استقلال مالیم فکرنکرده بودم
و هیچوقت هیچقوت هیچوقت فکرنمیکردم تو ۲۲ سالگیم به استقلال مالی رسیده باشم 

پاسخ :

ولی رسیدی در ۲۲ سالگی؛ نه؟ *_*
چقد خوبه ^_^
مریــــ ـــــم
۱۵ اسفند ۱۰:۲۳
اره رسیدم
همیشه تفکرم این بود یکی باید خرجمو بده
اول بابا و بعد شوهر
:دی
همه میدونستن من از کار بیرون بدم میاد و عاشق پول مفت هستم
اما متاسفانه خدا یه چیز دیگه میخواست
تفکراتم اصلا هم پوسیده نیست
:|

پاسخ :

خدا نکشتت مریم :))))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان