♦ لطفا فیلم/انیمیشنهایی رو که دوست داشتید به من هم معرفی کنید :)
♦ فیلمهای نزدیک به واقعیت [رمانتیک/اجتماعی/روانشناسی/بیوگرافی] رو بیشتر از تخیلی میپسندم.به غیر از فیلمهای مربوط به سفر در زمان و تئوریهای فیزیک ♥
♦ فیلمهای بولدشده توصیه میشوند :)
♦ فیلمهای خط زده پیشنهاد نمیشوند :)
♦ بقیه فیلمها هم قشنگند ;) آنهایی که امتیاز بالایی دارند،ولی بولد نیستند،احتمالا در زمان نامناسب تماشا شدهاند :)
♦ فیلمهای جدید به انتهای لیست اضافه میشوند.
♦ تاریخ آخرین بهروزرسانی [98.01.12]
Anna Karenina-2012 IMDb [6.6]
Arrival-2016 IMDb [8]
August Rush-2007 IMDb [7.5]
Cinderella-2015 IMDb [7]
Forrest Gump-1994 IMDb [8.8]
Knight and Day-2010 IM6Db [6.3]
Life of Pi-2012 IMDb [7.9]
Lion-2016 IMDb [8.1]
Mr. And Mrs. Smith-2005 IMDb [6.5]
Now You See Me-2013 IMDb [7.3]
Room-2015 IMDb [8.2]
Time Lapse-2014 IMDb [6.5]
The Theory Of Everything-2014 IMDb [7.7]
The Intouchables-2011 IMDb [8.6]
The Lake House-2006 IMDb [6.8]
Summer 96:
A Beautiful Mind-2001 IMDb [8.2]
Beauty And The Beast-2017 IMDb [7.4]
Before Sunrise-1995 IMDb [8.1]
Before We Go-2014 IMDb [6.8]
Boyhood-2014 IMDb [7.9]
Coherence-2013 IMDb [7.2]
Don't Breathe-2016 IMDb [7.2]
Inception-2010 IMDb [8.8]
Insomnia-2002 IMDb [7.2]
La.La Land-2016 IMDb [8.2]
Lucy-2014 IMDb [6.4]
Mama-2013 IMDb [6.2]
Manchester By The Sea-2016 IMDb [7.9]
Memento IMDb [8.5]
Midnight in Paris-2011 IMDb [7.7]
Price Of Persia.Sands Of Time-2010 IMDb [6.6]
Source Code-2011 IMDb [7.5]
The Prestige-2006 IMDb [8.5]
The Shawshank Redemption-1994 IMDb [9.3]
The Tourist-2010 IMDb [6]
The Walk-2015 IMDb [7.3]
V for Vendetta-2005 IMDb [8.2]
Whiplash-2014 IMDb [8.5]
Why Him?-2016 IMDb [6.3]
Force Majeure-2014 IMDb [7.3]
Autumn 96:
About Time - 2013 IMDB [7.8]
The Fault In Our Stars - 2014 IMDB [7.8]
The Correspondence - 2016 IMDB [6]
The Vow - 2012 IMDB [6.8]
American Beauty - 1999 IMDB [8.4]
Begin Again - 2013 IMDB [7.4]
Wadjda - 2012 IMDB [7.6]
Two Days , One Night - 2014 IMDB [7.4]
Julieta - 2016 IMDB [7.1]
Drive - 2011 IMDB [7.8]
Winter 96:
It - 2017 IMDB [7.6]
13 Reasons Why (Season 1) - 2017 IMDb [8.5]
Wind River - 2017 IMDb [7.8]
Me Before You - 2016 IMDb [7.4]
Spring 97:
Dunkirk - 2017 IMDb [8]
Three Billboards outside Ebbing, Missouri – 2017 IMDb [8.3]
Lady bird – 2017 IMDb [7.6]
Before Sunset - 2004 - IMDb [8.1]
Pride and Prejudice - 2005 - IMDb [7.8]
The Greatest Showman - 2017 - IMDb [7.8]
The Curious Case Of Benjamin Button - 2008 - IMDb [7.8]
Summer 97:
Amélie - 2001 - IMDb [8.3]
Brooklyn - 2015 - IMDb [7.5]
The Notebook - 2004 - IMDb [7.9]
Call Me By Your Name - 2017 - IMDb [8]
The Visitor - 2007 - IMDb [7.7]
13 Reasons Why (Season 2) - IMDb [8.1]
Sadece Sen - 2014 - IMDb [6.3]
A Man Who Knew Infinity - 2015 - IMDb [7.2]
Winter 97:
On Body And Soul - 2017 - IMDb [7.6]
The Pianist - 2002 - IMDb [8.5]
Baby Driver - 2017 - IMDb [7.6]
The Eternal Sunshine Of The Spotless Mind - 2004 - IMDb [8.3]
Breathe - 2017 - IMDb [7.1]
Léon: The Professional - 1994 - IMDb [8.6]
Loving Vincent - 2017 - IMDb [7.8]
The Revenant - 2015 - IMDb [8]
Animations:
Angry Birds [Dubbed Farsi]-2016 IMDb [6.3]
Frozen-2013 IMDb [7.5]
Inside Out-2015 IMDb [8.2]
The Croods-2013 IMDb [7.2]
Mary & Max-2009 IMDb [8.2]
Zootopia-2016 IMDb [8]
Tangled-2010 IMDb [7.8]
The Boss Baby [Dubbed Farsi]-2017 IMDb [6.4]
Moana-2017 IMDb [7.6]
My Life As A Zucchini-2016 IMDb [7.8]
Leap-2016 IMDb [6.8]
Winter 96:
Coco-2017 IMDb [8.7]
Winter 97:
Ice Age (film series) - IMDb [7.5]
پنج ستاره
امتحان نهایی [5.1]
ابد و یک روز [8.4]
بادیگارد [6.4]
چهارشنبهسوری [7.9]
خسم و هیاهو [6.4]
نهنگ عنبر [6.5]
ساکن طبقهی وسط [5.6]
رخ دیوانه [6.9]
عصر یخبندان [6.4]
سعادت آباد [6.7]
فروشنده [7.9]
شیفت شب [5]
هلن
در دنیای تو ساعت چند است؟[7.2]
درباره الی [8.1]
چهارشنبه 19 اردیبهشت [6.8]
اعترافات ذهن خطرناک من [5.8]
ناهید [6.5]
حوض نقاشی [7.4]
پاییز 96:
ویلاییها [6.6]
برادرم خسرو [7.2]
ایتالیا ایتالیا [6.1]
یک روز بخصوص
ماجرای نیمروز [7.1]
فصل نرگس [6.2]
نقطهی کور
سارا و آیدا [5.2]
خفهگی [5.8]
نیمهشب اتفاق افتاد [5.9]
خانهی دختر [6.1]
احتمال باران اسیدی
تجریش ناتمام
زمستان 96:
رگ خواب [6.3]
بهار 97:
زیر سقف دودی [5.4]
خوب بد جلف [5.4]
هامون [8.2]
تابستان 97:
نفس [7.6]
چیزهایی هست که نمیدانی [7.3]
ّبرف روی کاجها [6.7]
پلهی آخر [7.3]
اینجا بدون من
ملی و راههای نرفتهاش [5.2]
لیلا - [7.7]
کنعان - [6.7]
تابستان داغ - [5.4]
پل چوبی [5.6]
سر به مهر
دختر - [6.1]
برف روی شیروانی داغ - [5.7]
نزدیکتر - [5.9]
بیست و یک روز بعد - [6.6]
وقتی برگشتم
عصبانی نیستم - [7.3]
چهل سالگی
آااادت نمیکنیم [5.5]
خانهی کاغذی - [5.6]
ساعت پنج عصر
فِراری
لاتاری
ماهی و گربه
پرسه در حوالی من - [5.4]
زمستان 97:
جشن دلتنگی - [5]
خانهای در خیابان چهل و یکم - [5.7]
بهار 98:
بدون تاریخ بدون امضا - [7.3]
زندگی جای دیگریست - [5.6]