سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

آخرین

کلی با خودم کلنجار رفتم که خداحافظی بکنم یا نه، که وبلاگ‌نویسی را برای همیشه ببوسم و بگذارم یک گوشه یا بگویم فعلاٌ ترجیحم بر این است که ننویسم، که "سحر نزدیک است" را رها کنم به حال خودش یا کرکره‌اش را پایین بکشم، که بک‌آپ بگیرم یا قید همه‌ی پست‌ها و کامنت‌ها را بزنم.

روزی که مترسکِ بیان از دنیای وبلاگ‌نویسی خداحافظی کرد، نوشت دلش تنگِ وبلاگ و وبلاگ‌نویسی نخواهد شد؛ آنروز این جمله عجیب، غیرقابل‌باور و حتی زننده در نظرم جلوه کرد اما امروز خودم هم فکر میکنم دلم تنگ وبلاگ و وبلاگ‌نویسی نخواهد شد. 

روزهای شیرین و تلخ و شور و بی‌مزه و تند و ملس زیادی را در این وبلاگ از سر گذراندم. با آدمهای زیادی هم آشنا شدم که ارتباط با آنها، هر یک به نوعی بر رویم اثر داشت؛ گاهی بزرگم کرد، گاهی پیر، گاهی خوشحال، گاهی غمگین، گاهی قدرتمند، گاهی ضعیف و گاهی پشیمان.

این وبلاگ سِیری بود بر افکار و احساسات و دغدغه‌ها و هزار چیز دیگر از اواخر نوجوانی تا همین حالا که بیست سال و هشت ماه و ده روز از تولدم می‌گذرد. فکر می‌کردم روزی نباشد که بخواهم از بینش ببرم. دوست داشتم برایم بماند اما دل‌زده‌ام. مدتهاست.

زیر این پست اگر صحبتی هست، می‌شنوم و دو روز دیگر احتمالا برای همیشه از این فضا، خداحافظی خواهم کرد.

۹ ۰
هلما ...
۰۸ اسفند ۰۳:۳۷

من هنوز با بیست و شش سال نمیتونم این دلتنگی رو از خودم دور کنم...

موفق باش حسابی.. مواظب خودت باش.!

پاسخ :

پری مهربون منی :*
زری الیزابت
۰۸ اسفند ۱۲:۴۳

مامان:(

پاسخ :

جان دل مامان :*
نیلی ‌
۱۲ اسفند ۰۰:۵۰

یه جوری نوشتی آدم نمی‌تونه بگه نرو. انگار همه فکراتو کردی.

ولی فروز...می‌شه حذفش نکنی؟ 

پاسخ :

تا حالا دو بار حذف سایت رو لغو کردم...
فرشته ...
۱۲ اسفند ۱۰:۳۷

دوست دارم بگم نرو ولی خب کسی که میخواد بره میره، کاری به گفته‌های ما نداره ...

پاسخ :

حالا شاید داشت :))
نیلی ‌
۱۲ اسفند ۱۵:۳۲

فروز خب چیکارش داری؟

مثل این می‌مونه که بخوای دفتر خاطرات چند ساله‌تو بسوزونی. نکن تو رو خدا.

پاسخ :

بین خودمون باشه ولی به این فکرم افتادم اتفاقاً :))
+خیلی مرددم. 
نیلی ‌
۱۴ اسفند ۱۶:۲۲

چرا آخه؟ چی انقدر از گذشته اذیتت می‌کنه؟

پاسخ :

هعی نیلو :'(
زندگی برتر
۱۵ اسفند ۲۰:۱۷

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

پاسخ :

سلام. پستم میخوندین بد نبودا
نیلی ‌
۲۱ اسفند ۰۳:۲۲

کوفت خب :|

پاسخ :

خیلی صادقانه بود مردم از خنده :)))
مترسک ‌‌‌‌‌
۱۵ تیر ۱۲:۲۰

بنویس دوباره 😉

پاسخ :

به قول خارجیا not immediately but definitely :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان