سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

هوففف

رتبه‌ها اومد.
نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت :|
۱۳ ۱
هـمــسر :)
۱۵ مرداد ۱۲:۰۳
خوشششششحاللل باششش🎉🎊

پاسخ :

باشه پس :)
سها .ج
۱۵ مرداد ۱۲:۰۷
هوممم..فکر کنم اگه چیزی که میخواستی رو قبول شدی،باید خوشحال باشی دیگه:))نه؟

پاسخ :

نمیدونم قبول میشم یا نه!
دعا کن رتبه‌های قبلتر از من،به مهندسی کامپیوتر زیاد علاقه‌مند نباشن!
...
۱۵ مرداد ۱۲:۱۷
از متن بر میاد احتمالا رتبه فقط در حد برق شریف نیست!
D:
تبریک :)

پاسخ :

نه (داداش/آبجی)! اونقدرام خوب نیس :|

راستی شما همونی هستین که کامنت خصوصی گذاشته بودین؟آدرس وبلاگ نذاشته بودین من همون موقع بهتون ایمیل زدما!
مرررسی:)
گُل نِگار
۱۵ مرداد ۱۲:۳۳
خداروشکــر که اومد :)
از شواهد برآمده رتبه ات سه رقمی شده...
بابا دست و جیـــغ...
خــــــیلی عالی عالی ^-^
سلام روزهای بهتر تــر :)

پاسخ :

آررره!گرچه من کلا پوکر فیس بودم!استرس مسترسم نداشتم!
:))
فدااای تو:*
برای همگیموووووووون;)
...
۱۵ مرداد ۱۲:۳۷
بله همون موقع دیدم:) 
خیلی ممنون....
دیدم شاید موقع خوبی برای سوال کردن نباشه وقتی منتظر نتایجید ...
مبسوط انشاالله دو هفته آینده ازتون کمک می خوام:)..

پاسخ :

من هی خواستم ذیل یکی از پستا بنویسم که جواب دادم شاید ندیدین،هی یادم رف!
اوایل یه ذره کلافه بودم!الانم حس میکنم سال‌ها پیش کنکور دادم!D:
والا میترسم بچه‌ی مردمو گمراه کنم!ولی درخدمتم ;)
اسمان ***
۱۵ مرداد ۱۳:۰۴
دقیقا منم الان همین حس رو دارم .....

پاسخ :

ایشالا که حس خوشحالیت غالب باشه ;)
آرام :)
۱۵ مرداد ۱۳:۲۶
نگران نباش 
ایشالله موفق میشی!

پاسخ :

نگرانی اصلی از این به بعدشه به نظرم!یه ذره لب مرزه رتبه‌م نمیدونم اونی که میخامو میارم یا نه :/
مررررسی :)
هلما ...
۱۵ مرداد ۱۳:۴۴
به به خانم سه رقمی^__^
مباااااااااااااااااااااااااااااااارکه.
کدوم گروه بودی؟؟

پاسخ :

بابا خجالتم نده پری!
مرررسی قربونت برم:)
ریاضی‌فیزیک
سها .ج
۱۵ مرداد ۱۳:۴۸
نگران نباش:))من میدونم تو قبولی:))خیلیا مهندسی برق و معماری و ایناام انتخاب میکنن...امکان نداره قبول نشی مهندسی کامپیوترو:))

پاسخ :

مرسی دلگرمی ;)
ولی نه سها اتفاقا خیلیا میرن کامپیوتر!
تک رقمیا حتی!بابا اونا برن برق بخونن دیگه!یا مکانیک لااقل!

ستایش
۱۵ مرداد ۱۴:۱۴
سلام
من خواننده خاموش وبت بودم..ولی دیگه میخوام از این به بعد روشن باشم
خیلی خیلی تبریک میگم عزیزم ان شاا... رشته مورد علاقت قبول میشی
من و تو شباهتهایی داریم..مثلا اینکه منم رشته ام ریاضی فیزیک هس امسال کنکور دادم وبه غیر ازاینا افکارواعتقاداتمون هم تا حدودی مثل هم هس
دوست جدید نمیخوای؟

پاسخ :

سلام.
خیلیم خوب کاری می‌کنی :)
خیلی خیلی ممنون.تو هم همینطور ;)
عه چه خوب...
خوش اومدی :)
هلما ...
۱۵ مرداد ۱۴:۴۳
خیلی هم عالی :***

پاسخ :

:))))))))

پ.ن:حس بیکاری مفرط دس داد بهم!سه ساعته اینجام!
مترسک ‌‌
۱۵ مرداد ۱۵:۳۶
در همه حال خدا رو شکر کن ;)

پاسخ :

به چشم ;)
خداروشکرررررررر:)
nily ..
۱۵ مرداد ۱۵:۴۳
راضی بودی؟! D:

پاسخ :

راستش نه!ینی با توجه به اینکه کنکورو بد داده بودم،رتبه در حد انتظاره.
ولی خیلی بدتر از تخمین رتبه‌ها اومده دیگه...
اما به قول مترسک در همه حال شاکریم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان