سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

سپیده جانُم!

امروز مامان،سپیده رو برام پیدا کرد :))
دلم نمیاد بهش بگم عروسک!چون همیشه مثل یک انسان باهاش رفتار کردم!حتی پشتمم بهش نمیکردم!و مراقب بودم راحت باشه!
خلاصه که کلی خاطرات زنده شد :))
سپیده رو دایی بزرگه‌ـم برای تولدم خریده بود.یکی برای من و یکی برای دختردایی.مال زهرا قرمز بود و کلی بهش رژ مالیده بود :| اسمم نذاشته بود براش! واسه همین همیشه به سپیده‌ی من طمع داشت D: الان اعتراف میکنه که وقتایی که میرفتم مدرسه(شایدم مهدکودک)،میرفته سراغش که ورش داره!

مامان:میم،اونطوری که تو سپیده رو بغل کردی،من تا حالا بغلت نکردم!!
من:مامان،من برای سپیده مادری کردم!
مامان:ینی من برات مادری نکردم؟
من:نههههههههه،ینی میدونی...من این بچه رو بدون پدر،بزرگ کردم D:

البته به قول آقاگل احتمالا بچه دچار بحران هویت شده!چون اسمش سپیده‌ـس ولی خودش نارنجیه!
و اینکه با این تفاسیر چطور سپیده در قعر کمد به سر می‌برد جای بحث داره که دلیلشو نمیدونم.شاید یک دوره‌ای دلمو زده :/

تیتر هم مربوط میشه به آهنگ شمالی سپیده جانم!

+به یه آرامش نسبی رسیدم در مورد انتخاب رشته...خداروشکر...
۴ ۲
nily ..
۲۱ مرداد ۲۱:۴۴
 تمومِ سپیده های منو به فنا دادن! :(

فروز حس شیرینی داری... نه!؟ D:

"من این بچه رو بدون پدر،بزرگ کردم "
عالی بود این! :))))))))))))))))))))))))))))

+بعد مدت ها پستِ شاد! :) خوشحالم! ^_^

پاسخ :

چرا بالام جان؟
آره...خیلی نیلی :*
D: خو راس میگم دیگه!

+وای نیلی...مرسی که حواست هست...خودم حواسم نبود حال و هوای وبلاگو غم ورداشته. :*

پی‌نوشت:نیلی چقد این اواخر هردوتامون از اینجور پستای خاطره‌انگیز میذاریم:)
حوا ...
۲۲ مرداد ۰۰:۳۶
بدونِ پدر بزرگش کردی؟! :)))

+ خدا رو شکر.

پاسخ :

والا از خدا پنهون نیس،از شما چه پنهون!یه پدر خیالی داش بچه!روم سیاه D:

+:))
اسمان ***
۲۲ مرداد ۰۰:۴۵
من هیچ وقت تو زندگی ازاین سپیده های پروپاقرص نداشتم :-)عمر هرکدومشون که باهاشون بازی میکردم  ته تهش ۲هفته بود:-)
ازبچگیم تنوع طلب بودم:-)

پاسخ :

نه من برعکس!خیلی وفادار بودم!
عوضش دخترداییم مثل تو بود:))
حوا ...
۲۲ مرداد ۰۱:۴۳
خیالی :)))))

خدا حفظت کنه بانمکِ من ^_^

پاسخ :

اسمشم امیر بود D: به مامانم اینا گفته بودم برام حلقه خریده ولی فقط خودم میبینمش!نامرئیه!
اصن بچگیام به شدت ازدواجی بودم!!الانمو نبین!D:

عزیزِ دلی :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان