سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

خدا گر ز حکمت ببندد دری :)

امروز در نقطه‎ی آغاز بیست سالگیم، در حالی که حال خوشی نداشتم، شب بدی رو تجربه کرده‌بودم و تا چندی پیش به نوزده سالگی سرشار از بحرانم فکر میکردم، به دو تا از آرزوهای زندگیم رسیدم!

آرزوهام تلفیقی‌اند از این پست و این پست (از خوبی‌های وبلاگ داشتن :) )
۱۱ ۶
رامین :)
۲۹ خرداد ۱۶:۲۰
مبارکه :)

شماره حسابمو دارین؟ شیرینی شو کارت به کارت کنین :))

پاسخ :

زنده باشید. ممنونم :))

بخدا انقد خوشحالم الان هر کاری بگید میکنم :))
رامین :)
۲۹ خرداد ۱۷:۰۴
عه. من انتظار داشتم بگین: ببخشین شما؟ :))
این مدلی تا حالا کسی نگفته بود :))

هوول اولدوم :)) 
هیچی بابا از تولدتون لذت ببرین :)

پاسخ :

دیگه ما اینیم دیگه :))

(((:
خب کادو چی میدید بهم حالا؟ :)))
#دسیسه
#سیاست 
رامین :)
۲۹ خرداد ۱۸:۵۹
طبق آیین‌نامه سازمان ملل کادو تولد برای زیر 18 ساله. :))

#دوران_سورموشم

پاسخ :

طبق اعلامیه حقوق بشر یااا نمنه؟ -_-

#اُخوم_د‌َیدی_داشا_دیَسَن -_- :)))
هلما ...
۲۹ خرداد ۲۰:۲۵
ذوق کردم برات ولی نمیدونم چطوری نشون بدم. :))
مطمئنم تو خیلی خیلی پیشرفت خواهی کرد.
20 سالگیت قشنگ دختر خوووب :*

پاسخ :

ماچ و بوسه‌های فراوان نثار تو باد :*
وااای که این "مطمئنم"ت چقد حالمو خوب کرد.
ممنون پری نازنینم 3>
مریــــ ـــــم
۰۴ تیر ۱۵:۲۶
تبریک  تبربک تبریک
هم برای تولد گذشتت هم برای رسیدن به ارزوهات!
میبینی؟؟نکه راحت به ارزوش برسه ولی میرسه و اونوقته که میگه کاش یه چیز بزرگتر ارزو کرده بودم

پاسخ :

قربانت چاکریم مخلص شما :*
آدما که راضی‌بشو نیستن ولی من دلخوشم به همین خوشحالیای کوچیک *_*
نیلی ‌
۱۳ تیر ۱۷:۲۵
فِری. :))) تولدت مبارک. 
ولی خب آقا چه معنی داره تو دوتا دوتا به آرزوهات برسی. آهای خدا یه گوشه چشمی بر ما بکن. :دی

پاسخ :

مرررسی نیلوی گشنگم :*
مقربین درگاهم آخه من. واسه هر آرزوتم بخوای صد می‌گیرم با خدا هماهنگ می‌کنم B:
نیلی ‌
۱۵ تیر ۱۲:۲۷
فری هم فری‌های قدیم. :/

پاسخ :

عزیزم :)))))))
دیجی عسل
۳۰ مرداد ۰۹:۱۴

سلام دوست.
شود آیا که تبادل بزنیم؟

digiasal.com

پاسخ :

سلام
خیلی ریتمیک قشنگ بود ولی متاسفم :)
دیجی عسل
۰۴ شهریور ۱۱:۱۴

اینکه ریتمو پسند کردید لطف شماست. اینکه پیشنهادو قبول نکردید هم
روزی آید که تبادل بزنیم

پاسخ :

امید بخدا :))
دیجی عسل
۱۰ شهریور ۲۳:۰۰

من به قربان امید تو عزیز

پاسخ :

زنده باشید
.
۰۳ آذر ۱۶:۰۵

خواهش میکنم ^_^

پاسخ :

😇
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان