سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

پدیده ای به اسم آلاء

تو این اوضاع که کنکور شده تجارت برای خیلیا،یه عده هم هستن که دلی کار میکنن و آرمانشون مقدسه.

مجموعه آلاء هدفش عدالت آموزشیه.فیلم های رایگان رو در سطح کنکور(که البته دانش آموزان مقاطع پایینتر هم میتونن استفاده کنن)تو این مجموعه ضبط میشه.که انصافا معلماشون درجه یکن و کیفیت فیلم ها از هر لحاظ بالاست.اوایل از کلاسای درس فیلمبرداری میشد که شاید نمیشد گفت 100% مفیدن.چون بالاخره کلاس بود و وقت تلف میشد.اما الان مخاطب این مجموعه داوطلبای مجازین.و فیلم ها توی استودیو فیلمبرداری میشن.اوایل فکر میکردم چون رایگانه شاید کم میذارن ولی بعد اینکه دیدم،نظرم به کل برگشت.خلاصه اینکه خدا واقعا خیرشون بده.

من خودم دیفرانسیل رو واقعا مدیون "استاد محمد صادق ثابتی" هستم.هر چی بگم کم گفتم.تو شهر ما دبیری نیست که اختصاصا برای کنکور کار کنه و روش های تستی و سریع بگه و درس رو انقد خوب تفهیم کنه.

دکتر طلوعی هم مدرس فیزیک این مجموعه هستن.برای من فیزیک تا حد زیادی غیرقابل فهم بود!میفهمیدمم نمیتونستم تست بزنم.اما از وقتی این فیلمارو دیدم فیزیکو "فهمیدم"!تنها عیبش اینه که خیلی تکرار میکنن مباحثو و یه جاهایی مجبور میشم بزنم جلو.

 مهندس آقاجانی هم که دبیر شیمی هستن.جلسات کتاب خوانیشون فوق العاده اس.تا اون موقع کتاب رو اونقد عمیق بررسی نکرده بودم.همچنین دو جلسه ی اول که معرفی جدول تناوبی بود خیلی کمک کننده بود.بعلاوه این که هی جمع بندی های کوچیک و ریز انجام میدن رو خیلی دوست دارم.باعث میشه مطالب رو کنار هم ببینیم و بیشتر تو خاطرمون بمونه.

آقای بهمن موذنی پور هم که گسسته درس میدن.گسسته درسیه که نحوه ی تدریس تو اون خیلی مهمه.ایشون هیچ فرمول اضافه ای رو به خورد داوطلبا نمیدن.البته من فقط قسمت گراف رو مرتب دنبال کردم که انصافا فوق العاده بود.

بقیه ی درسارو زیاد ندیدم.یکی دو جلسه ادبیات دیدم که اونم خوب بود.

جدیدا  دارن درسای نظام جدید رو هم ضبط میکنن.

کانال تلگرامشون==>telgram.me/alaa_sanatisharif

و سایت==>sanatisharif.ir

                                                  



۴ ۰
🍁 غزاله زند
۰۳ خرداد ۱۹:۵۶
آره واقعا خیلی مجموعه‌ی خوبیه.خدا اجرشون بده :) 

پاسخ :

آره واقعا:)
صالحه رضایی
۱۵ فروردين ۰۳:۱۵
عالی هستند اقای ثابتی واقای امینی راد عالی☝

پاسخ :

آقای امینی راد رو نمیشناسم یا اقلا یادم نمیاد ولی آقای ثابتی بله :)
پریسا نامجو
۳۱ فروردين ۲۲:۲۲
تشکر از وبتون

پاسخ :

خواهش میکنم :)
علی
۱۶ اسفند ۱۶:۳۴

آقا ثابتی خودت وبلاگ زدی بعد از خودت تشکر میکنی؟

پاسخ :

ئه لو رفتم یعنی میگی؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان