سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

و تمام...

نمیدونم خوب دادم یا بد...

تنها چیزی که الان برام مهمه اینه که تموم شد!!!

البته هنوز به درک درستی از این جمله نرسیدم!

باورم نمیشه!

ینی تموم شد؟؟؟

الانم میگم نکنه خراب کردم الان داغم نمیفهمم!نکنه بمونم سال دیگه!

هوففففففف

کنکوریای تجربی عزیز،موفق باشین.

اگر منطق سوالامون از لحاظ سختی و آسونی یکی باشه،باید بگم سوالای مفهومی و حفظی شیمیش راحت بود.در توصیف راحتیش همین بس که یکی از سوالاش این بود:"گازهای نجیب در گروه چندم جدول جای دارند و تفاوت عدد اتمی گاز نجیب دوره‌ی اول با گاز نجیب دوره‌ی سوم چقدر است!!!!!!!"


+هنوزم نمیدونم جواب سوال "چطور دادی؟" چی میشه!!به همه یه چیزی گفتم!

+دیدین چجوری خر ناغافل سر رسید کلّمو گاز گرفت کنکور زبان ثبت‌نام کردم؟؟؟واقعا مرا چه شده‌بود؟!

+چرا الان من ناراحت نیستم؟کلا خیلی پوکرفیس‌م :|
۱۰ ۳
♫ شباهنگ
۱۵ تیر ۱۴:۰۲
عه پس تو هم کنکوری بودی
موفق باشی
ایشالا منتظر خبرای خوبیم

پاسخ :

بله :))
مرسی.توکل بر خدا.
رابین هود کبیر
۱۵ تیر ۱۴:۰۸
راحت شدید. ان شاء الله خیلی خوب بوده.
+خدا کنه سخت باشه کنکور. کنکور آسون خطاهای غیرعلمی و انسانی رو برجسته تر میکنه. سخت خوبه.
+دوره چندم ؟ یا گروه چندم ؟ به قول سروش موئینی چه گلابی بود ... (اسید و باز و الکتروشیمی و محلول چه طور بود؟)

پاسخ :

فک نمی‌کنم:/فک میکنم بدتر از تخمین رتبه‌ها بیاد:/ ولی راحت شدن رو موافقم!
+فیزیکش به نظرم بی‌نهایت سخت بود!تیپ‌های جدید زیاد داشت.اصلا خوب نزدم فیزیکشو.عمومیا روتین بودن ولی.آره سخت باشه بهتره.رتبه‌ بهتر میشه!
+ای وای همو گروه.آره بابا گلابی!
الکتروشیمی فک کنم فقط سه تا سوال داشت فک کنم.یکیش شمارشی بود که راحت.دوتای دیگه مسئله بودن.یکیش که استوکیومتری بود رسما!فقط واکنشش تو الکتروشیمی بود(فرآیند هال)اون یکیم نرسیدم بخونم!
اسید باز ولی خوب بود.مسئله‌هاشم تیپای تکراری بودن
محلول هم مسئله هاش باز خوب بودن.مفاهیمم یادم نمیاد چی داده بودن!شیمی بیشتر رو ساختارها مانور میداد.فلان چیزو برداریم جاش بهمان‌چیزو بذاریم چی میشه و اینا!فرمول "منتول"م تو شمارشیا بود!
nafas .......
۱۵ تیر ۱۴:۲۲
عزیزم موفق باشی 

پاسخ :

ممنون :))
فِ. شین.
۱۵ تیر ۱۴:۲۸
موفق باشی ((: نه فقط کنکور، کلا (((:
+ هنوز تو کف اون سوال شیمی موندم |:

پاسخ :

کلا مچکر! :)))
+اصن علممو به مبارزه طلبید!

nily ..
۱۵ تیر ۱۴:۵۴
فروزم خسته نباشی! :) 

+سوال شیمی داغونم کرد! :| کدوم خریه که ندونه گروه آخره؟! :| 

پاسخ :

قربونت برم:*
+به هیچ وجه قابل مقایسه نبود شیمیش با شیمیای سالای 93/94/95
بیشتر شبیه دهه 80 بود!کاش شیمیش سخت بود فیزیکش آسون:/
فیزیکش عجیب سخت بود!الان دارم میبینم سایت کانون 85% گفتن دشوار/یا کمی دشوار تر از حد انتظار!ببین چی بوده!
دیگه حالا ببین ما رو چی حساب کردن!(از زبان طراح:بیا و خوبی کن!)
یه سوالشم این بود که مخلوط تولوئن،آب،استون و نمک خوراکی چند فازه!همین!
حالا منم دنبال یه گوش مفتم!هی حرف میزنم!
الیــــ ــــوت
۱۵ تیر ۱۵:۵۵
در وهله اول خسته نباشید :)

خوب بود، بد بود رو دیگه ولش. مهم اینه که بـــــــود :))

همه درسا رو وارد کردین؟! :)

کنکور زبان کِیِه؟ چه درسایی هست؟ نخونده میرین؟

+چرا باید ناراحت باشین دقیقا؟

پاسخ :

تشکررر :))

اینم پتانسیل دیالوگ برتر شدن توسط نیلی رو داره ها!

اولین سوالی که مامانم پرسید!بله!

فردا ساعت 3.نمیدونم والا!بله دیگه!D:

+خب آخه بر خلاف تصوراتم بود.منطقش یهو بدجوری عوض شد.فیزیک و شیمیشو اگه مثل هرسال میدادن برای من بهتر بود.شیمیو با توجه به سال به سال سخت تر شدن خوب وقت گذاشته بودم.:/ فیزیکو خیلی نامردی کرده بودن:/ افتضاح سخت بود:/
الیــــ ــــوت
۱۵ تیر ۱۵:۵۷
@ رابین هود کبیر

داداش این رابین هود کبیر همون رابین هود کبیر معروفه ؟! :))))
Maryam mariyana
۱۵ تیر ۱۶:۰۷
سلام 
ان شاء الله که کنکورتو خوب دادی و حاصل این همه تلاشت همون چیزی بشه که دوست داری 

پاسخ :

سلام.آی گفــــــــــــتی!انشالله.
nily ..
۱۶ تیر ۱۶:۵۲
عجب! (تفکر)
خوب اون سوال آخری باز از کتاب شیمی ما بود! :) شیمی2
آخ فیزیک! من امسال شکست عشقی که از فیزیک خوردم از هیچ چیز دیگه ای نخوردم! :/ (اشاره به کارنامم!)

+دیوونه! تو دیگه تا الان باید فهمیده باشی من از شیرین زبونیات خوشم اومده! :)

پاسخ :

آره کلا سوالای مفاهیمش ماست بود.
بمیرم الهی!ولی دیگه سعی کن از این شکستا نخوری!رشته‌مون ریاضی فیزیکه مثلا!گرچه من دلم میخاس ریاضی/روانشناسی یا ریاضی/فلسفه یا لااقل ریاضی/شیمی بود!

+(خودش را به کوچه‌ی علی چپ زده سعی در لوس کردن خود دارد و میگوید) : نه نه من هنوز نفهمیدم :))
nily ..
۱۶ تیر ۲۱:۰۸
اسم فلسفه رو نیار وگرنه جنازه ی غش کرده ی منو باید از وبت بیرون ببری! دیوانشم! ولی فقط اندازه یک کتاب غیر درسی ازش می فهمم!

حرفت را قبول می دارم! :)

+خوب همینطور این موضوعو نفهم تا من راحت تر باشم! :دی

پاسخ :

مثل من.هم ریاضی دوست داشتم هم انسانی :((

قبول بدار آورین:*

+عه؟باشه پس! D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان