سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

وبلاگِ من هم :)

این دو ماه و بیست‌وچهار روزی که از پاییز گذشت،فهمیدم بیشتر وبلاگ‌ها متولد پاییزند...


                                          

۱۰ ۴
مترسک ‌‌
۲۴ آذر ۱۸:۲۱
مبارک باشی :)

پاسخ :

سلامت باشی :)
هلما ...
۲۴ آذر ۱۸:۲۲
مبارک باشد. :)
صد سالگی وبلاگت انشالله

پاسخ :

فدایت شوم :)

ایشالا ایشالا :دی
حوا ...
۲۴ آذر ۱۸:۵۳
وبلاگِ من متولدِ بهار هست :)

تولدش مبارک ^_^

پاسخ :

;)

قربانت :*
گل نرگس
۲۴ آذر ۱۹:۱۴
اوهومم منم متولد پاییزم ،:)

پاسخ :

عه؟پس اگر هنوز نرسیده،یا گذشته به هر صورت مبارکه :)
گل نرگس
۲۴ آذر ۱۹:۱۴
البته من خودم رو گفتم ها نه وبلاگ رو :))

پاسخ :

آهان :)
من خودم متولد بهارم :)
گل نرگس
۲۴ آذر ۱۹:۲۸
ممنونم گذشته مهر بود :))-سپاس دوستم

پاسخ :

خواهش میکنم :))
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۲۴ آذر ۲۱:۰۱
مبارکمون باشی:)♡


وبلاگ قبلیِ تابستون بود و این پاییز

پاسخ :

عزیز دلی :*

به به به سلامتی ;)

فِ. شین.
۲۴ آذر ۲۱:۴۱
مبارکه (((:

پاسخ :

قربان شما :)
ستایش
۲۶ آذر ۲۳:۰۵
مبارک باشه💓
راستی جواب ایمیلت رو دادم رسید؟

پاسخ :

خیلی ممنون عزیزم :*
ای واااای!ستایش سرعت نت خوابگاه زیاد جالب نیست من اون ایمیلمو چک نمیکنم.واقعا شرمنده.الان جواب میدم.
ستایش
۲۹ آذر ۲۲:۲۷
دشمنت شرمنده عزیزم

پاسخ :

[لپش گل می‌اندازد]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان