سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

خانه، این رویای دور از دسترس!

چند روزی‌ست درست نخوابیده‌ام. چهار روز است سه وعده‌ی غذایی را یکی کرده‌ام و برای پروژه کد زده‌ام. صبح دیروز با استرس وصف‌ناپذیری پروژه ارائه‌ داده‌ایم و دو ساعت پیش تیمی بوده‌ام که برنامه‌شان درست موقع ارائه کرش کرده! از ساعت چهارِ ظهرِ دیروز مشغول بستن بار و بندیل بوده‌ام. چیز قابل عرضی از کتف و کمرم باقی نمانده و دست‌تنها وسیله‌ها را تا اتوبوس دنبال خودم کشانده‌ام. دوازده و نیم ساعت توی اتوبوس بوده‌ام. و حالا در راه تبریز تا شهر خودمان، در حالی که انگار آتش از آسمان می‌بارد، ماشین دو ساعتی هست که خراب شده و گویا قرار نیست به این زودی‌ها ریه‌هایم را با عطر خانه پر کنم!
۹ ۴
نیـ ـلی
۱۳ تیر ۱۲:۰۴
این وضعیت خراب شدن اتوبوس همیشه دست می‌ذاره رو بدترین موقعیت و همونجا اتفاق میوفته.

نرسیدی هنوز؟

پاسخ :

اتوبوس نبود نیلی! 

چرا ^_^
هلما ...
۱۳ تیر ۱۲:۴۱
فروزان!!
دوازده و نیم ساعت اتوبوس😢😢😢 
تبریزم منم، میدونستم میومدم استقبالت.

پاسخ :

بلی بلی :) 
عزیز دلمی تو *_*
لیمو جیم
۱۳ تیر ۱۳:۳۳
دواازده ساعت
همیشه دلم میخواست از خونه دور شم , شهر خودم نباشم دانشگاه.هنوز هم میخوام
اما دوازده ساعت توی گرما , اینو هیچوقت بهش فکر نکردم!!
خونه خوش بگذره :)

پاسخ :

تا خونه حدود چهارده ساعت :)
خوبه دور بودن. ولی چهارده ساعت یخورده زیاده :)
ممنونم لیموی عزیز ^_^
نیـ ـلی
۱۳ تیر ۱۳:۴۸
عه ماشین خراب شد؟ :دی خب تصحیح کنم حرفمو:
این وضعیت خراب شدن وسیله نقلیه همیشه دست می‌ذاره رو بدترین موقعیت و همونجا اتفاق میوفته.
:دی

پاسخ :

:))))))
نیلوی منی دیگه *_*
🍁 غزاله زند
۱۳ تیر ۱۶:۱۴
وای :|  خدا قووووت :) 

پاسخ :

به به غزاله بانو 3>
چاکریم :دی
🍁 غزاله زند
۱۳ تیر ۲۲:۲۸
مخلصیم 😁

پاسخ :

مرحمت عالی زیاد :دی
رامین :)
۱۳ تیر ۲۲:۲۹
12 ساعت اتوبوس :|
هوای داغ تبریز :|

پاسخ :

هعی هعی هعی! سری پیشم اتوبوس خراب شد دو ساعت قزوین بودم :| راه دوازده ساعته رو چهارده ساعته اومدیم :|
الان دلم میخواد کولرو محکم بغل کنم :دی
آرام :)
۱۴ تیر ۲۳:۵۰
انشالله به خوبی تموم بشه :)

پاسخ :

مچکّر :)
حاج محمد
۱۷ تیر ۱۳:۱۴
آتش از آسمان می بارد ترجمه مستقیم از تورکی ب پارسی

پاسخ :

دقیقاً :)
گویدن اود یاغیر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان