سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

دنیا دنیا فاصله

این روزها بیشتر حس می‌کنم به هیچ جمعی تعلق ندارم. با همه غریبه‌ام و گاهی وحشت می‌کنم از این دوری. قدیم‌ترها سعی می‌کردم خودم را به جمع نزدیک کنم ولی حالا تلاشی هم نمی‌کنم؛ تنها می‌گذارم زمان بگذرد و برگردم به گوشه‌ی دنج خودم. دلم می‌خواهد تک و توک آدم دلچسب زندگیم را با خود بردارم و ببرم یک جای دور که کسی کاری به کارمان نداشته‌باشد.



پی‌نوشت: در این مهمانی‌های مسخره، بچه‌ها موجوداتی‌اند که به آغوش امنشان پناه می‌برم. حیف که امشب تب، امان "دنیز" را بریده و مثل من حوصله‌ی کسی را ندارد.


پی‌نوشت دو: "الین" را الان کشف کردم! خیره شد به دندانهایم و بعد یکهو گفت کلی ستاره ریخته رو دندونات! و من چقدر کیف کردم از این نگاه کودکانه‌ی فانتزیش! [منظورش از ستاره براکت‌های ارتودنسی است :|]

۵ ۵
فرشته ...
۱۸ تیر ۰۰:۳۲
گاهی وقت‌ها ادم خودش دوست داره تنها باشه و گاهی این تنهاییه که دوست داره اطراف ادم باشه و ول کن نیست.

+ بچه‌ها موجودات خوبین،البته تا وقنی گریه و سر و صدا نکنن:))

پاسخ :

دقیقا. آدم تنها موندن نیستم منم.

+حوصله‌م زیاده در این زمینه :) 
نیلی ‌
۱۸ تیر ۰۰:۳۵
منم گاهی اینطوری می‌شم فرزو :) قابل درکی :)

ارتودنسی کردی؟ :| کوفتت شه :| دندون کفتاریِ لنتی :|

پاسخ :

فدای تو *_*

آری :) چرا خب :| جاااان؟! :/  دارم سرچ میکنم این ترکیبو :دی فک کنم فحشم دادی نیلو D:
ضمناً در مورد دندون شما صحبتی نکن. داکیومنتاش موجوده تا جایی که یادمه :دی
شب گرد
۱۸ تیر ۰۹:۰۸
مشکل اینه که هرچی هم مهمونی نریم، تضمین نمی‌شه که متقابلا مهمون هم نیاد :-|
خوبه که رابطه‌تون با بچه‌ها خوبه. تو بعضی جمع‌ها، وجود چندتا بچه‌ی داغون، عذاب حضور رو دو چندان می‌کنه. حتی صبر جمیل هم دیگه جوابگو نیست :-D

پاسخ :

:))) من اصلا نمیشه نرم حتی!
منم با بچه‌های پررو و بی‌ادب ‌و تخس اصلا خوب نیستم! بد هم هستم! برخورد هم میکنم :)))
توی جمع دیشب شصت هفتاد تا بچه بود :دی از بینشون همین دو تا رو قبول دارم :)
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۱۸ تیر ۱۳:۳۶
هرچند وقت یه بار این حالت سراغ منم میاد مامان. من تو اون دوران با تنها کسی که حرف می‌زنم خودمه


بچه‌ها فوق‌‌العادن*-*

پاسخ :

درست‌ترین کارو میکنی مامان جان ^_^

بهلهههههههههههههههههه :)
حوا ...
۱۹ تیر ۰۶:۳۲
پی‌نوشت
دقیقاً دقیقاً

پاسخ :

^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان