سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

زبل خان!

از آن دسته افرادی که بعد از کلی بی‌خبری میان میگن سلاااااام فروزان "جون" خوبی؟ وای که چقدر دلم برات تنگ شده! و در حالی که من خوشحالم از اینکه یکی یادم بوده، بعد از قریب به یک ربع احوالپرسی میگن عههه! راستی میشه فلان کار رو برام انجام بدی؟!، خوشم نمیاد!

یعنی اگر یه ضرب درخواستشونو بگن و آدم رو احمق به شمار نیارن، خیلی راحتترم!



پی‌نوشت: از ترکیبِ  [اسم+جون] بدم میاد :| به قول نیلوفر نیک‌بنیاد، جان که بیفتد به جان یک رابطه، فاتحه‌ش رو باید خوند! [نقل به مضمون]

۹ ۷
شب گرد
۲۵ تیر ۲۱:۳۹
اخ اخ این ادم زرنگ‌ها خیلی رو اعصابن. من که غالبا از خجالتشون درمیام؛ با کمال صراحت 😐

پاسخ :

درود بر شما :)
من اونطور که دلم میخواد نمیتونم از خجالتشون دربیام ولی سعیمو میکنم :|
نیلی ‌
۲۵ تیر ۲۱:۵۵
بقیه‌ش به کنار. بلاخره یکی پیدا شد از «جون» بدش بیاد :) 

پاسخ :

آره نیلوفر جون :دی
حوا ...
۲۵ تیر ۲۲:۵۸
منم بدم میاد :|

پاسخ :

عه چه خوب!
هلما ...
۲۶ تیر ۰۳:۰۶
انتحاری عمل کن.
بگو: خب یه بارکی کارت رو میگفتی مقدمه چینی نمیخواست که. :|

پاسخ :

:))))
از دفعات آتی ان‌شاءالله:))
فرشته ...
۲۶ تیر ۰۶:۵۴
منم از "جون " و عزیزم خیلی خوشم نمیاد ولی "جان" رو دوست دارم :)
این آدمها همیشه هستن حتی گاهی خودمون هم جزء‌شون میشیم:|

پاسخ :

بله جان فرق میکنه 3>

آره متاسفانه :/
مریــــ ـــــم
۲۶ تیر ۰۹:۲۶
جان که بیوفتد به جان یک رابطه...
چقد چقد خوب بود این فروزان جان
:)))

پاسخ :

مررررریم :))))

علیرضا آهنی
۲۶ تیر ۱۰:۲۷
خیلی

پاسخ :

(:
لرد چیره
۰۲ مرداد ۰۰:۱۲
اسکیت بودم یکی از بچه‌های کوچیک پاهای استاد اسکیتشو در آغوش کشید و با تاسف گفت: من دیگه باید برم. خدافظ میثم جون.

من ترکیدم. جون خیلی هم بد نیستا! :دی

پاسخ :

:)))))

شاید :)
آرکئو پتریکس
۰۳ مرداد ۲۳:۵۹
منم از "جون" و مترادفاتش بدم میاد :) 
متاسفانه هر چقدر جلو میریم جون ها بیشتر میشه ولی در عمل، روابط سطحی تر و سطحی تر میشن ...

پاسخ :

البته من دقت کردم از جون استفاده نمیکنم ولی جان و عزیزم رو خیلی استفاده میکنم :|
بله متاسفانه‌.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان