سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

آدم سابق نمیشم!

فردا کلاس زبانم برای چند تا دختر ده،یازده ساله شروع میشه و من نشستم دارم یه ویدئو میبینم در مورد اینکه چطوری انگلیسی رو به بچه‌ها یاد بدیم که خسته نشن و براشون جذاب باشه!

که همون اول فرمودن:

 First of all let me tell you what you shouldn't do:

Do not send your children to english classes!

۲۰ ۱۰
نیلی ‌
۲۶ تیر ۱۳:۴۹
شاید اشتباهی ویدئو رو انتخاب کردی :|
*من چرا نمی دونستم تو آموزشگاه زبان دستی به کار داری؟ :) تبریکات خلاصه :)))

پاسخ :

world's best english teacher بود نیلو :)))
والا خودمم دو روزه فهمیدم :دی
تشکرات مبسوط *_*
نیلی ‌
۲۶ تیر ۱۴:۰۳
ها #) خب تو بش گوش نکن. کاسه کوزه ی کارتو به هم نریز :|
:))

پاسخ :

آرررره بابا!
ولی در تلاشم فان باشه کلاس :)
نیلی ‌
۲۶ تیر ۱۴:۴۸
من خودمم برای کلاس فان می میرم چه برسه به اونا D: کارت درسته :)

پاسخ :

فدای تو :)
دعا کن جنبه داشته باشن فقط :)))

لیمو جیم
۲۶ تیر ۱۵:۲۵
اووه تجربه مشترک دااریم :)) و من فردا سومین جلسه ام خواهد بود البته

موفق باااشیی

پاسخ :

خیلی هم عااااالی لیمو :*

تو هم همینطور ^_^
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۲۶ تیر ۱۵:۲۵
خدا بهت صبر بده مامان:|
شانس آوردی کوچیک‌تر نیستن

پاسخ :

:))))) 
نه خوبه که [خطاب به خودم: جوجه رو آخر پاییز میشمرن :دی]
گندم بانو
۲۶ تیر ۱۵:۴۹
عهههههه چرا؟!!
من که پشیمونم که از بچگی نرفتم کلاس زبان

پاسخ :

میگفت بچه تصور میکنه انگلیسی سخت و کسل‌کننده‌ست! تو خونه یاد بدین! اونم بدون کتاب :|
منم به نظرم کلاس نظم میده به روند یادگیری.
رامین :)
۲۶ تیر ۱۶:۱۶
سلام خااام معلم :))

پاسخ :

عاااالی :)))))))
اوزوز گولسون آاا رامین :)))))

رامین :)
۲۶ تیر ۱۶:۲۶
:))))
صاباح دیه جاخلار دااا :))) 

پاسخ :

آللاه السین اوزومی ساخلیا بولوم فقط :)))
خاااام ایجازههه :)))
رامین :)
۲۶ تیر ۱۶:۳۷
نولاجاخ گولون دا :)))
البته اون مال زمان ما بود. الان زیاد مظلوم نیستن :|

پاسخ :

بله آقا اوز ورملی دئیلر :دی
شب گرد
۲۶ تیر ۱۹:۰۱
به به، بسلامتی... کلاس آموزش آذری هم اگر داشتین ما رو ثبت نام کنید 😉

پاسخ :

:)))
اختیار دارید. در خدمتم :)
مریــــ ـــــم
۲۷ تیر ۰۸:۴۰
واه
:)))))
راه حل خوبی داد البته
عاغا توکه معلمی بیا به من بگو چیکار کنم

پاسخ :

عالی :| یادم باشه مشکل دیگه‌ای هم بود از همین داداشمون بپرسم :)))
قربونت بشم در چه زمینه‌ای؟
مریــــ ـــــم
۲۷ تیر ۱۰:۵۶
کلا میزنه از پایه نابود میکنه
:))
حوصله ندارم دیگه زبان ادامه بدم
نظرت؟!

پاسخ :

آره والا :))
تا کجا خوندی؟
برای سر حوصله اومدن بشین فرندز ببین؛ یا هر فیلم و سریال دیگه‌ای. یا بدون زیرنویس یا با زیرنویس انگلیسی.
آهنگ گوش کن؛ آهنگارو حفظ کن تو حموم و جلوی آینه بخون :دی 
فقط یجوری که گوشت عادت کنه و انگلیسی بطلبه ازت به نظرم!
لغت و اینا اگه بخوای جدی‌تر باشی word skills سه سطحه. سطح دوش(intermediate) خیلی کاربردیه به نظرم. ۵۰۴ و ۱۱۰۰ و اینام که هست. 
برای ریدینگ  select readings خیلی خوبه.
گرامرم من به نظرم در قالب یه چیزی یاد بگیریم بهتر از اینه که بشینیم به حفظ کردن ساختار و فرمول :| 
ولی در کل استادمون قدیما میگفت کتاب داستان زبانو زنده نگه میداره. یه سری کتابای simplified هست. بچگانه هم نیستن رمانای معروفن که ساده شده‌ن. اونام خوبن 
ببخشید رفتم بالا منبر :| صاحب نظر نیستم خیلیم اعتماد نکن :دی
گندم بانو
۲۷ تیر ۱۰:۵۹
تو خونه مگه میشه به بچه چیزی یاد داد؟!!
نمیشینن که لامصبا :)))

پاسخ :

همین!
خارجکیا گویا میشینن :| باکلاسای بدبخت :دی
فرشته ...
۲۷ تیر ۱۱:۴۱
من اخر روسی و فرانسه و ایتالیایی و المانی و ... رو یاد میگیرم اما این انگلیسی رو نه، لامصب انگار اون قسمت مغزم که مربوط به انگلسیه کار نمیکنه:))

پاسخ :

:)))) خدایی انگلیسی آسونتره فرشته. آلمانی o_O :)))))
مریــــ ـــــم
۲۷ تیر ۱۲:۱۱
یک سال دیگه تموم میکنم
خسته شدم از کلاس رفتن
من همه ی این کارا رو کردم فروزان و میکنم
از کتابایی که گفتی ۵۰۴ دارم
اما دیگه حوصله ندارم

پاسخ :

حیفه نری کلاس و مدرکتو نگیری. دووم بیار. حل میشه *_*
مسـ ـتور
۲۸ تیر ۱۵:۰۷
وای من خیلی دوس دارم زبان تدریس کنم برای بچه ها؛ خوش به حالت کلی ^_^

پاسخ :

چه خوووب *_*
ایشالا قسمت شه :دی
لرد چیره
۰۲ مرداد ۰۰:۰۸
راست می‌گه‌ها! ولی در صورتیه که جاگزین وجود داشته باشه. خانواده باید کلی فیلم و کتاب زبان اصلی در اختیار بچه بذاره و باهاش انگلیسی حرف بزنه. ولی اکثرا خانواده‌ها چنین شرایطی ندارن.
قرار نیست زبان لذت بخش باشه، "کلاس" زبان مبناش بر همینه. وقتی تکلیف می‌دن! ولی ممکنه به سطح قابل قبولی برسن، با کوشش!

من خودمم یه پست مرتبط جدیدا نوشتم در مورد بدی‌های کانون. اگه وقت داشتین یه نگاهی بهش بندازین و سعی کنین تا جایی که می‌تونین کلاستون رو از چیزایی که من تجربه کردم متفاوت کنین! :دی

پاسخ :

بله منظورشون همین بود. دقیقا.

باشه ممنون :)
سولویگ
۰۴ مرداد ۱۶:۲۳
خب راست می گه دیگه!
از سنین پایین بچه ها فقط زده می شن، همین.

پاسخ :

در صورتی که کسی باشه که تا حدودی مسلط باشه و بتونه آموزش بده بله حق با شماست. ولی در غیر این صورت فک کنم کلاس خوب باشه :)
Fa Ella
۳۰ مرداد ۰۲:۰۲
زد خرد و خاکشیر کرد که :)))

البته برای آموزش به بچه ها، باید به این توجه کرد که قضیه خیلی شکل آموزشگاهی به خودش نگیره. یعنی بیشتر در غالب بازی و نقاشی و اینا باشه که هم در ذهن بچه بهتر بمونه، هم براش اشتیاق داشته باشه.  
البته دخترای ده یازده ساله که دیگه کودک محسوب نمی شن، اما بزرگسال هم نیستن و فکر میکنم همچنان از بازی و رقابت لذت ببرن. 
یکی از چیزایی که شاید خوششون بیاد اینه که کلماتی که یاد میگیرن رو روی کاغذ کوچیک رنگی بنویسن و بندازن تو یه شیشه سس مثلا، که مشتاق یادگرفتن کلمات بیشتری باشن؛ یا داستانهایی بنویسن (به فارسی) و درش کلمات انگلیسی جدیدی که یاد گرفتن رو جایگزین کنن. حتی میتونی از جلسه ی قبل ازشون بخوای اون چیزی که میخوای درس بدی رو با خودشون بیارن، مثلا می خوای کلمه ی pink رو یاد بدی، ازشون بخواه یه چیز کوچیک صورتی با خودشون بیارن، و همزمان اسم اون شی رو هم یاد میگیرن. بهتره که خودشون اون کلمه رو از قبل پیدا کنن و تو کلاس به همه یاد بدن.
مشارکت خیلی مهمه، اینکه بچه ها حس کنن فقط شنونده نیستن و میتونن تو روند تدریس نقش داشته باشن، باعث میشه اشتیاقشون بیشتر بشه و خسته نشن. داستان و تصویر هم چیزهای موثری ن.

پاسخ :

بله نابود شدم :|

دقیقا. منم خیلی برام مهم بود این شکلی باشه. همش در حال بپر بپرم تو کلاس :| آخه میدونی، آموزشگاه هم نیست. مدرسه‌ست در حقیقت و از لحاظ مالی بچه‌ها خیلی خوب نیستن. و من نمیخوام اینو حس کنن و آموزش درخوری بهشون داده نشه.
بله درسته.
چه جذااااااب! خیلی متشکرم ازت بابت راهنماییت. به فکر خودم اصلا نمیرسید.
واقعا کمک کردی بهم *_*

اجاره آپارتمان مبله در تهران
۰۶ آذر ۱۶:۰۱
قشنگ گفته ولی :))))
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com


پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان